نوشته شده توسط : تینا

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393تور شیراز نوروز 97 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 232 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانانتور شیراز بهار 97 تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل دارای 4 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی کهتور شیراز بهمن 96 در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روزتور شیراز اسفند 96 سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این  هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، تور شیراز دی 96پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 


هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ تور شیراز زمستان 96کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. تور شیراز از تبریزهتل سه طبقه و دارای 75 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتلتور شیراز نوروز 97 دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مکان های دیدنی هتل مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، تور شیراز بهمن 96سالن چند منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.


هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با تور شیراز زمستان 96مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت تور شیراز فروردین 97مکانی هتل بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه روزانه تور شیراز اسفند 96در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار تور شیراز نوروز 97و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران تور شیراز دی 96سنتی هتل واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک،تور شیراز بهار 97 بستنی و غذا های سبک را سرو می کند.تور شیراز بهمن 96 از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.


هتل رویال شیراز

هتل 4 ستاره رویال شیراز در هفت طبقه در سال 93 افتتاح شد. فاصله هتل تا فرودگاهتور شیراز نوروز 97 15 کیلومتر و تا مکان های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه و حافظیه بسیار کم است. هتل تور شیراز زمستان 96دارای 44 اتاق شامل اتاق های دبل، توئین و سوئیت دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز تور شیراز از تبریزدارای امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و یخچال است. رستوران پالیز این هتل در طبقه ششم قرار تور شیراز دی 96دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. هم چنین یک باربیکیو در طبقهتور شیراز فروردین 97 هفتم و یک کافی شاپ در هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، پارکینگ رایگان، آرایشگاه تور شیراز اسفند 96مردانه، فروشگاه سوغاتی و تاکسی سرویس است.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این هتل در هفت طبقه بنا شده است و دارای 104 اتاق است. اتاق های هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان است که دارای امکاناتیتور شیراز نوروز 97 از قبیل قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی ماهواره،‌ خط تلفن مستقیم و... است. رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و هم چنین تور شیراز زمستان 96 انواع دسر های خوش طعم را به صورت بوفه برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین کافی شاپ و تریا لوتوس با خدمات بییست و چهار ساعته و در محیطی دنج انواع نوشیدنی های گرم و سرد،‌ کیک، بستنی و دسر را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. مجموعه ورزشی هتل دارای امکانات متنوعی نظیر استخر،‌سونا،‌تور شیراز از اصفهان جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است که مهمانان تور شیراز می توانند بعد از ورزش نوشیدنی و غذاهای سبک را در تریای مجموعه ورزشی میل کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به لابی، فروشگاه، صندوق امانات،‌ پذیرش 24 ساعته، و همتور شیراز بهار 97چنین دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها اشاره کرد. هتل تا مناطق دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، ارگ کریمخانی و حمام وکیل فاصله نزدیکی دارد.

 


هتل شیراز شیراز

هتل 5 ستاره شیراز شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 14 طبقه بالای کوه ساخته شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز و هم چنین تا فرودگاه 10 دقیقه است. هم چنین هتل فاصله ی بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاهتور شیراز نوروز 97 خواجوی کرمانی و حافظیه دارد. هتل دارای 158 اتاق است که دارای منظره کامل از شهر شیراز هستند و برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي هستند.تور شیراز اسفند 96هتل دارای 3 رستوران است که شامل بزرگترین تور شیراز زمستان 96رستوران گردان ایران که نمایی 360 درجه از شهر به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد، رستوران ایتالیایی و رستوران ایرانی است. هتل دارای دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان است که هر کدام دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... می باشند که دیوار شیشه ای استخرها که منظره ای از شهر را در هنگام شنا به مهمانان ارائه می دهد گوشه ای از معماری بی نظیر هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، گیم نت، اتاق نگهداریتور شیراز از اصفهان از کودک،‌ خشکشویی،‌ آرایشگاه بانوان و آقایان، پارکینگ، تور شیراز بهار 97مرکز تجاری و خشکشویی اشاره کرد.


هتل چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیرازتور شیراز نوروز 97 در منطقه قصرالدشت واقع شده و مرتفع ترین هتل شهر شیراز است. فاصله هتل تا مناطق دیدنی شهر مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، باغ وکیل آباد و آرامگاه شاه چراغ بسیار کم است. هتل در 30 طبقه بنا شده است و دارای 250 اتاق است که برای مسافران تور شیراز دارای تور شیراز از رشتامکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بیسیم رایگان و آنتن مرکزی است. هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ است که رستوران شمالی گیلاک انواع غذاهای شمالی را در بالکن طبقه سه هتل سرو می کند، کافه رستوران سنتی باربد انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی را تور شیراز اسفند 96به همراه موسیقی زنده به مسافران تور شیراز ارائه می کند، رستوران پاناروما که در طبقه 24 هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با ویوی عالی از شهر و موسیقی زنده لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان تور شیراز می سازذ، رستوران داوینچی که به همراه اجرای زنده پیانو غذاهای ایتالیایی را سرو می کند،‌ کافی شاپ تور شیراز بهار 97چشم انداز واقع در طبقه 25 هتل با سرو بهترین نوشیدنی و دسرها، کافی شاپ ایتالیایی و فست فود سارا که در طبقه اول قرار تور شیراز زمستان 96دارد و یکی از پیشگامان رستوران فست فود در شهر شیراز است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی،‌استخر کودکان، ماساژ، بیلیارد، حوضچه آب سرد، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق، روف گاردن، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.


هتل پارس شیراز

هتل 5 ستاره پارس شیراز در قلب شهر شیراز تور شیراز فروردین 97در سال 1381 به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور افتتاح شد. هتل از دو برج 13 طبقه تشکیل شده است که به وسیله ساختمان دو طبقه رستوران و لابی به هم متصل شده اند. هتل دارای 188 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت غیر رایگان، صندوق امانات، تهویه، تلفن و مینی بار هستند. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، سعدیه، نارنجستان و آرامگاه شاه چراغ کم است. رستوران های هتل شامل رستوران گل سرخ واقع در طبقه اول هتل با ارائه غذاهایتور شیراز بهمن 96 سنتی و فرنگی به همراه موسیقی زنده، رستوران لوتوس تور شیراز از مشهددر بالاترین طبقه هتل با طراحی مدرن و چشم نواز، رستوران آفریقایی آکاسیا که اولین رستوران آفریقایی در ایران است و غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین دو کافی شاپ پامچال و آبشار به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. ازتور شیراز نوروز 97 دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، آتلیه عکاسی، امکانات برای معلولین، قنادی، کافی نت، سالن آمفی تئاتر و سالن تشریفات است. مسافران تور شیراز با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.


هتل پارک شیراز

هتل 4 ستاره پارک شیراز در زمینی به مساحت 13000 متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این هتل در چهارراه زند واقع شده است و به جاذبه های تور شیراز نوروز 97گردشگری شهر مانند ارگ کریمخانی، باغ جهان نما، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و بازار وکیلتور شیراز بهمن 96 بسیار نزدیک است. هتل دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار غیر رایگان، تلفن، صبحانه و یخچال است. فضای سبز هتل تور شیراز اسفند 96که 5000 متر از مساحت هتل را تشکیل می دهد با درختان کهنسال و قفس پرندگان محیط زیبایی را برای مهمانان تور شیراز به وجود آورده است. هتل دو رستوران دارد که رستوران اصلی در محوطه داخلی واقع شده است و رستوران تابستانی در محیط باغ و کنار استخر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل تور شیراز فروردین 97برای مسافران تور شیراز شامل چایخانه تابستانی، کافی شاپ 24 ساعته، استخر روباز، سونا بخار، جکوزی، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ و... است.



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

غار چاه قلعه بندر شیراز

قلعه بندر یکی از آثار باقیمانده از دوران هخامنشی در شمال شرقی شهر شیراز و در نزدیکی آرامگاه سعدی است. این قلعه بزرگ که اکنون چیزی از آن به جز چند دیوار باقی نمانده است، در ابتدا تیرازیس نامیده شد و در دوران ساسانیان به فهندر قیمت تور شیرازیا بندر تغییر نام داد. در ابتدا این قلعه به منظور تور شیراز نوروز 97اقامت هنرمندان دوره هخامنشی در دوران داریوش بنا گردیده و در زمان ساسانیان اقامتگاه شاپور دوم بوده است. این قلعه دارای دو برج دیده بانی، یک چاه سنگی و چندین ساختمان اقامتی بوده است که در گذر زمان تخریب شده و هم اکنون تنها چاه باقی مانده است. این چاه عمقی حدود 160 متر دارد و دهانه آن 16 متر مربع است. به علت نام این چاه که بندر است ، این خرافات در میان مردم به وجود آمده بود که چاه تا بندر عباس ادامه دارد ولی این عقیده اشتباه است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این یادگار دوران هخامنشی دیدن کنید.

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

 


مسجد عتیق شیراز

مسجد جامع عتیق کهن ترین مسجد شهر شیراز است تور شیراز فروردین 97که در ضلع شرقی حرم شاهچراغ قرار دارد. این مسجد که با نام مسجد آدینه و مسجد جمعه نیز شناخته می شود در ابتدا یک آتشخانه بوده است و گفته می شود قدمتی ماقبل تاریخ دارد. اولین بار و در سال 281 قمری عمرو لیث صفاری به شکرانه پیروزی خود دستور ساخت این مسجد را می دهد. مسجد عتیق بارها تخریب شده و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که از جمله تواریخ بازسازی مسجد می توان به دوره اتابکان، دوره گورکانی، دوره صفویه و آخرین بار در سال 1315 اشاره کرد. در سال 752 و در دوره شاه اسحاق اینجو یک عمارت به تور شیراز ارزاننام دارالمصحف در مسجد ساخته شد که محل کتابت و تلاوت قرآن کریم بود. گفته تور شیراز نوروز 97می شود حافظ شیرازی هر شب در این محل به تلاوت قرآن می پرداخته است. از این دوران سه قرآن خطی باقی مانده است که در موزه پارس شیراز نگهداری می شوند. یکی از دیوارهای مسجد به دیوار ندبه مشهور است که روی آن کاشی کاری به شکل سرو انجام شده و گفته می شود براق به هنگام عروج پیامبر از این محل حرکت کرده است.باورهای عامیانه زیادی درباره این مسجد وجود دارد نشیر این که عصای موسی در زیر مسجد قرار گرفته است و یا اینکه حضرت عیسی در این مسجد نزول کرده است. به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این مسجد تاریخی دیدن کنید.

مسجد عتیق شیراز

مسجد عتیق شیراز

 


خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد یک خانه تاریخی متعلق به اواخر دوران قاجار است که در کوی شاه چراغ و خیابان نهم دی شیراز قرار گرفته است. این خانه اکنون به موزه آواها و نماها تبدیل شده است. این بنا در سال 1352 به ثبت ملی رسیده است و در سال 1384 همزمان با ساخت خیابان نهم دی تا مرز تخریب تور شیراز بهمن 96پیش رفت که با ممانعت طرفداران میراث فرهنگی از این تخریب جلوگیری شد. این خانه قدیمی بسیار زیبا با سبک معماری دوران قاجار طراحی شده است و دارای یک حیاط بسیار زیبا با حوض و اتاق دورتادور حیاط است. یک تالار آینه بسیار زیبا در این خانه وجود دارد که بسیار دیدنی است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این خانه زیبا و تاریخی دیدن فرمایید.

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز


سرای مشیر شیراز

سرای مشیر یا سرای گلشن یکی از بازارهای شهر شیراز است. این بازار در جنوب شرقی بازار وکیل قرار داشته و تور شیراز اسفند 96یکی از مکان های اصلی برای خرید صنایع دستی شهر شیراز می باشد. قدمت این بازار به دورانتور شیراز فروردین 97 قاجار و زمان سلطنت فتحعلی شاه باز می گردد که حکمران وقت فارس میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک دستور ساخت آن را داد و بازار را وقف امام پنجم شیعیان کرد. این بازار از نظر معماری شباهت های زیادی با بازار وکیل دارد و چون در کنار آن قرار گرفته است بسیاری می پندارند که سرای مشیر از بازار وکیل منفک نیست. سرای مشیر در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید و در سال 1348 بازسازی شد. وجود کاشی کاری و مقرنس های بسیار زیبا این بازار را به مکانی بسیار دیدنی بدل کرده است که حتی اگر قصد خرید نداشتید بازدید از این بازار زیبا را به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم.

سرای مشیر شیراز

سرای مشیر شیراز

 


آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

کمال الدین ابوالعطاء محمود ابن تور شیراز از تهرانعلی کرمانی ملقب به خواجوی کرمانی بزرگترین شاعر کرمان است که در قرن هفتم هجری معاصر با شاعران بزرگی همچون حافظ و عبید زاکانی می زیسته. این شاعر بزرگ که دو دیوان صنایع الکمال و بدایع الجمال و هم چنین 5 مثنوی از او به یادگار مانده است تور شیراز نوروز 97در اواخر عمر ترک دیار گفته است و در شیراز به سر می برده تا در سال 752 وفات یافت. مقبره این شاعر بزرگ در سال 1315 با اعتبارات اداره فرهنگ شیراز در جوار دروازه قرآن ساخته شد. گفتنی است آب جوی معروف رکن آباد از کنار این مقبره می گذرد. در شمال مقبره خواجو یک فرهنگسرا با نام خود او قرار دارد. کمی بالاتر از مقبره سه غار قرار دارد که در گذشته محله گوشه نشینی زاهدان بوده و گفته می شود خواجو نیز مدتی در آن غارها به عبادت و تفکر می پرداخته است. این مقبره همه روزه میزبان شما مسافران تور شیراز می باشد.

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

 


مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل یکی از آثار به جا مانده از دوره تور شیراز فروردین 97کریمخان زند است که در زمینی به مساحت 5000 متر مربع قرار دارد.تور شیراز اسفند 96 این مسجد به دستورا کریمخان و در سال 1187 هجری قمری ساخته شده است و یکی از ارکان مجموعه وکیل به حساب می آید. مسجد وکیل در محله درب شاهزاده شیراز و در راسته بازار شمشیرگرها قرار دارد. در معماری مسجد از عناصر فوق العاده ای استفاده شده است. علاوه بر کاشی کاری ها و کتیبه نویسی های بسیار زیبا ، وجود 48 ستون که با ظرافت زیادی حجاری شده اند از زیبایی های این مسجد به شمار می رود. دو گلدسته در دو طرف گنبد قرار دارند که طول هر کدام بیست متر است و با کاشی ها زیبا پوشیده شده اند. مسجد وکیل مانند هر مسجد دیگری دارای شبستان و صحن است اما وجود طاق های متعدد و زیبا از ویژگی های منحصر به فرد مسجد وکیل به حساب می آید. به شما مسافران تور شیراز توصیه می کنیم در طول سفر خود از این مسجد زیبا و تاریخی دیدن کنید.

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز


آرامگاه شاه چراغ در شیراز

شاه چراغ همان طور که می دانید آرامگاه احمد تور شیراز بهمن 96ابن موسی  پسر ارشد امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است. نقل است که احمد ابن موسی در راه پیوستن به برادر خود بود که به دستور خلیفه عباسی کشته شد. شورای فرهنگ عمومی استان فارس روز ششم ذی القعده یعنی روز پنجم دهه کرامت که فاصله بین تولد امام رضا و حضرت معصومه است را روز بزرگداشت شاه چراغ معرفی کرده اند. قدمت آرامگاه به دوره اتابکان و سده ششم هجری باز می گردد و به تور شیراز نوروز 97سبک معماری آذربایجانی بنا شده است. بنا داراتی یک ایوان، حرم ، چهار شاه نشین، مسجد ، دو در اصلی و دو در فرعی است. این بنا سراسر با کاشیکاری های بسیار زیبا پوشیده شده و جنس ضریح حرم از نقره می باشد. این آرامگاه در خیابان احمدی شهر شیراز قرار داشته و شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود به زیارت شاه چراغ بروید.

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

 


مدرسه آقا باباخان شیراز

مدرسه آقا باباخان یک مدرسه تاریخی است که در محله درب شاهزاده شیراز و در کنار بناهایی همچون بازار و حمام وکیل قرار دارد. نقل است تور شیراز اسفند 96 که این بنا از بناهای دوره زندیه است که با مرگ او نیمه تمام ماند. آقا باباخان بارفروشی این مدرسه را در سال 1240 تکمیل کرد به همین دلیل این مدرسه با نام آقا باباخان نام گذاری شده است. ساختمان مدرسه همانند ساختمان های مهم هم دوره خود دارای کاشی کاری های زیبا و کتیبه نویسی با خط ثلث است. مدرسه آقا باباخان در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید. این اثر تاریخی به تازگی توسط سازمان میراث فرهنگی بازسازی شده است.

مدرسه آقا باباخان شیراز

 


لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیشتور شیراز اسفند 96 با هدف تفریح و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک در شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزات روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازی نظیر رنجر، سالتو ، تور شیراز زمستان 96تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایت تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های شیراز,جاذبه های گردشگری شیراز,مکان های دیدنی شیراز,جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خریدی گران اما بی نظیر, در سال 2006 برنده جایزهتور استانبول نوروز 97 معماری نمای شهری شد.دارای 160 فروشگاه و 9 سالن سینمایی و بزرگترین سالن بدنسازی ورزشی تور استانبول اسفند 96و انواع کافه ها و رستوران ها می باشد. برندهاییتور استانبول بهار 97 مثل بانانا ریپابلیک, تامی هیلفیگر, و آن تیلور فقط در این مرکز خرید شعبه دارند. همپنینتور استانبول فروردین 97 این مرکز امکاناتی مثل پله برقی صندلیتور استانبول تعطیلات فروردین 97 چرخدار و پارکینگ برای معلولین دارد. این مرکز خرید تور استانبول بهمن 96همیشه در فصل حراج حضور فعال دارد و می توان برندهای معروف را در حراج با قیمت های مناسب تهیه کرد. بنابراین این مرکز می تواند یکی از پربازدیدترین اتور استانبول زمستان 96ماکن تور استانبول باشد.این مرکز دقیقا روبروی مترو قرار دارد. اتور استانبول دی 96ین فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول


مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی در سال 2010 در محله کادیکوی افتتاح شد.تور استانبول نوروز 97 این مرکز خرید دارای ۵۷ فروشگاه ها و ۱۱ غرفه ، رستوران ها، تراس در فضای باز ، پارکینگتور استانبول اسفند 96 ، سالن کفش ، صندوق امانات ، تور استانبول بهمن 96اتاق مراقبت از کودک  و سالن تئاتر و سینما با ظرفیت ۴۰۰ نفر است فعالیت هایتور استانبول بهار 97 فرهنگی وتور استانبول فروردین 97 هنری هم در این مرکز انجام می شود و به این مرکز خرید خانه هنر هم می گویند. . فاصله مرکز خرید کوزی تا فرودگاه آتاتورک ۴۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها حدود ۴۰ کیلومتر می باشد این مرکز خرید یک از شیک ترین مراکز خریدتور استانبول زمستان 96 استانبول است و برندهای مختلفی در آن فعالیت تور استانبول بهمن 96دارند.اگر هدف اصلی شما از انتخاب تور استانبول خرید می باشد تور استانبول دی 96این مرکز خرید می تواند گزینه خوبی تور استانبول اسفند 96برای این منظور تور استانبول تعطیلات فروردین 97باشد.

 

مرکز خرید کوزی استانبول

 

مرکز خرید کوزی ستانبول


مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

مرکز خرید ترامپقیمت تور استانبول استانبول در سال 2012 افتتاح شد.این مرکزتور استانبول فروردین 97 خرید دارای 175تور استانبول نوروز 97 فروشگاه است که انواع برندهای معتبر ترکی و جهانی را در خودتور استانبول تعطیلات فروردین 97 جای داده است و با خدمات و امکاناتی منحصر به فرد پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول است. ترامپ تاورز استانبول صرفا یک مرکز خرید نیست و شامل ۲ برج ۳۷ طبقه ای متصل به هم است که یکی از آنها اداری – تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی وجود دارد. زمینی بهتور استانبول بهمن 96 مساحت 9000 متر مربع که به تور استانبول دی 96اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. اولین صفحه نمایش تئاتر و نمایش تور استانبول اسفند 96کودکان در این مرکز خریدتور استانبول زمستان 96 طراحی شده که گنجایش 600تور استانبول بهار 97 کودک را دارد.

 

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول


مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز یکی ازتور استانبول بهار 97 بهترین و شکیل ترینتور استانبول زمستان 96 مراکز خرید استانبول است که تور استانبول نوروز 97ماهانه بین ۱ تا ۱.۵ میلیون بازدیدکننده دارد. آکمرکز افتخارات جهانی زیادی نیز کسب کرده است. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ جایزه بهترین مرکز خرید در اروپا، در سال ۱۹۹۶ بهترین مرکز خرید در دنیا و در سال ۲۰۱۰ جایزه بهترین طراحی داخلی در دنیا را به دست آورده. این مرکز 246 مغازه دارد که در میان آنها تعداد زیادی مغازه  پوشاک بانوان,آقایان و کودک دیده می شود.علاوه بر آن,مغازه های اسباب بازی, کیف و کفش, عینک, جواهرات و... در مرکز خرید آکمرکز وجود دارد. از دیگر امکانات و سرگرمیتور استانبول بهمن 96 های این مجموعه می توان به چندینتور استانبول فروردین 97 رستوران، سینما، آرایشگاه، بانک، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی اشاره کرد.همچنین این مرکز خرید دارای سرویس‌های رایگان به محله‌ها و هتل‌هایتور استانبول دی 96 نزدیک استتور استانبول تعطیلات فروردین 97 و بنابراین قیمت تور استانبولدسترسی خوب و آسانی دارد و برای گردشگران تور استانبول که قصد خرید دارند گزینهتور استانبول اسفند 96 خوبی می تواند باشد.

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول


مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز در سال 2007 میلادی ساخته شدتور استانبول زمستان 96.مرکز خرید ایستینه پارک تور استانبول نوروز 97استانبول یکتور استانبول لحظه آخری مرکز خرید بزرگ با حداقل 300 مغازه است که شاملتور استانبول تعطیلات فروردین 97 بهترین برندهای ترکیه ای و جهانی ، کافه ها و رستوران های منحصر بفرد است. . اگر اهلتور استانبول اسفند 96 دیدن فیلم و تئاتر باشید کمپانی آی مکس  اولین سالن سینمای خود را در ترکیه در ایستینیه پارک راه انداخته که بسیار دیدنی است. علاوه بر مغازه های پر زرق و برق و سالن تئاتر و سینمای عالی و همچنین کافه هاتور استانبول بهمن 96 و رستوران ها، این مرکز تجاری مدرن یک بازار مواد غذایی هم دارد. دولچه اند گابانا، دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبنهامز از جمله برندهایی هستند که در این بازار می توانید سراغشان بروید. این مرکز خرید از وسیع ترین و زیباترین مراکز خرید ترکیه نیز محسوب می شود و گردشگران تور استانبول اگر حتی قصد خریدتور استانبول فروردین 97 هم نداشته باشند می توانند از سینماهاتور استانبول دی 96 و سرگرمی هایتور استانبول بهار 97 دیگری که در این مکان وجود دارند استفاده نمایند.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید ارزان استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,ارزان ترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول با مساحتی حدود 45 هزار متر تور استانبول نوروز 97مربع در منطقه ای به تور استانبول زمستان 96مساحتتور استانبول تعطیلات فروردین 97 110 هزار متر مربع در سال های 1845 تا 1856 به دستور سلطان عبدالمجید یکم, 30امین پادشاه عثمانی برای تور استانبول لحظه آخریبازدید گردشگران تور استانبول در سمت اروپایی تنگه بسفر بنا شد. در ساخت این کاخ حدودا 14 تن ورقه طلا استفاده شده است وبزرگترین لوستر کریستال در این کاخ است که هدیه ملکه ویکتوریا به شاه عثمانی بود. این لوستر دارایتور استانبول بهار 97 750 حباب و وزنیتور استانبول اسفند 96 ئمعادل 4.5 تن می باشد تور استانبول دی 96که در سالنی به 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه خاصی به قصر داده است. تمامی ساعت های این کاخ بر روی 9:05 متوقف شده اند, ساعتی که آتاتورک در نوامبر 1938 تور استانبول بهمن 96چشم از جهان بست.تور استانبول فروردین 97 این کاخ در تمام روزهای هفته بجز دوشنبه و پنج شنبه پذیرای تمامی مسافران تور استانبول می باشد.


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپیبلیط تور استانبول در قرن 15 میلادی بتور استانبول بهمن 96ه دستور محمد تور استانبول تعطیلات فروردین 97دوم در بینتور استانبول نوروز 97 شاخ طلایی و دتور استانبول اسفند 96ر بین دریای مرمره استانبولتور استانبول بهار 97 برای بازدید گردشگران تور استانبول می باشد. این قصر چشم انداز بسیار زیبایی به تنگه بسفر را دارد. در سال 1924 کاخ توپکاپی تبدیل به موزه شد و از مهم ترین جاذبه های تور استانبول به حسابتور استانبول بهمن 96 می آید. با انتخاب تور استانبول برایتور استانبول دی 96 سفر امکانتور استانبول فروردین 97 بازدید از این بنایتور استانبول زمستان 96 بسیار مهم و معروف برای شما گردشگران تور استانبول فراهم می شود.


مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی استانبول در قدیمی ترین بخشتور استانبول نوروز 97 استانبول و در چند قدمی کاخ توپکاپی, رو به روی کلیسای ایاصوفیه در طی سال های 1609 تا 1619 به دستور سلطان احمد اول بنا شد. این مسجد یکی از زیبا تور استانبول اسفند 96ترین شاهکار های اسلامی می باشد که در شهرتور استانبول تعطیلات فروردین 97 استانبول پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. به علت وجود کاشی های آبی در طراحی داخلی مسجد سلطان احمد به مسجد آبی نیز معروف است. ساختار اصلی مسجد ملنند مکعب میتور استانبول زمستان 96 باشد که طول و عرض 53 و 51 است مه بالای مکعب را قبه ها و شبه قبه ها تسخیر کرده اند.تور استانبول فروردین 97 قبه اصلی 33 متر قطر و 43 متر ارتفاع دارد و این مسجد تنها مسجد ترکیهتور استانبول بهمن 96 است که 6 مناره دارد که مردمتور استانبول بهار 97 از تقلید سلطان احمدت به دلیل شباهت مسجد با مسجد الحرام انتقاد کردند, که وی با پرداخت مبلغی مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا انتقاد ها آرام شود. در سفرتان با تور استانبول به بازدید از این بنای تاریخی بسیار با تور استانبول تعطیلات فروردین 97شکوه نیز سر بزنید و لحظاتتور استانبول دی 96 خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.


تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر با عرض تقریبی 700 تا 3550 متر و طول 30 کیلومتر باریکه آبیتور استانبول نوروز 97 در کشور ترکیه است که دریای سیاه و دریای مرمره را به هم متصل می کند. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند قیمت تور استانبولو شهر استانبول در دو طرف این تنگه قرار دارد. از مکان های تاریخی و دیدنی تور استانبول که در نزدیکیتور استانبول بهار 97 تنگه بسفر قرار دارد می توان به بشیکتاش, روم ایلی حصاری, پاشا باغچه سی, آناطولی, حصاری و اسکودار اشاره کرد. تنگه بسفر از لحاظ ارتفاع از دریای سیاه پایین تر از تور استانبول زمستان 96دریای مرمره بالا تر تور استانبول اسفند 96است به همین دلیل جریان آب از دریای تور استانبول تعطیلات فروردین 97سیاه به دریای مرمره است. طبق مطالعات انجام تور استانبول بهمن 96شده سالانه حدود 660 میلیارد متر مکعب آب از دریای سیاه از طریق تنگه بسفر به دریای مرمره میریزد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان وقت گذراندن در این تنگه بسیار معروف با کشتی های تفریحی برایتور استانبول دی 96 تمامی مهمانان تور استانبول فراهم خواهد شد تا از سفر تور استانبول فروردین 97خود به استانبول لذت کافی را ببرند.


پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول با مساحتتور استانبول تعطیلات فروردین 97 60 هزار متر مربع, 15 هزار تور استانبول نوروز 97متر مربع فضای ماکت,تور استانبول اسفند 96 40 هزار متر مربع فضای سبز آزاد, 3 هزار و 500 متر مربع فضای سر پوشیده و 2 هزار متر مربع فضای استخر و راه آبی و با گنجایش 500 اتومبیل در استانبول پذیراییقیمت تور استانبول تعداد زیادی از مسافران تور استانبول می باشد. این پارک شاملتور استانبول بهمن 96 105 اثر تاریخی می باشد که 45 اثر آن متعلق به استانبول و 45 اثر آن متعلق به آناتولی و 15 اثر آن از آثار تاریخی ترکیه می باشد که امروزه خارج از مرزهای ترکیه هستند. پارک مینیاتورک در 22 ماه در سال 2003 به پایان رسید تور استانبول دی 96و تبه اول را در تور استانبول بهار 97بین پارک های مینیاتوری کسب کرده است. تور استانبول فروردین 97در سفرتان با تور استانبول حتما به این پارک بسیارتور استانبول زمستان 96زیبا سر بزنید.



:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل استانبول,لوکس ترین هتل استانبول,نرخ ویژه هتل استانبول,بهترین نرخ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل لیون استانبول

فاصله این هتل 4 ستاره با میدانتور استانبول فروردین 97 تقسیم تور استانبول اسفند 96حدودا 450 متر است و تور استانبول نوروز 97دقیقا در تور استانبول بهار 97مرکز استانبول قرار گرفته است. امکانات این هتل ویژه مسافران تور استانبول: یک سالن ورزش، استخر فضای باز با تخت های آفتابگیری و اتاق های وسیع است.تمام اتاق ها با رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده اند. همچنین همگیتور استانبول تعطیلات فروردین 97 به سیستم تهویه تور استانبول بهمن 96هوا، یخچال و حمام خصوصی تور استانبول دی 96با امکانات بسیارتور استانبول زمستان 96 لوکس تجهیز شده اند که مورد توجه مسافران تور استانبول است.

 


هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال، تور استانبول اسفند 96تنها چند قدم با میدان تقسیم و بلیط تور استانبول100 متر با ایستگاه تور استانبول نوروز 97اتوبوس Hava فاصله دارد و اقامت راحتی را در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار داده است.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان تور استانبول و متناسب تور استانبول فروردین 97با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است. دسترسیتور استانبول بهمن 96 به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است که مسافران تور استانبول میتوانند از آنها استفاده کنند.هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.

امکانات تفریحی این هتل مخصوص مسافران تور استانبول:سرویس نگهداری کودکان ،استخر تور استانبول زمستان 96سرپوشیده (تمام فصول)،  حمام ترکی، سونا، اتاق هایتور استانبول تعطیلات فروردین 97 خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، امکانات جلسه و ضیافت، بسته های نهار - ترانسفر فرودگاه، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب، تور استانبول بهار 97پذیرش و تحویل سریع، اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، صبحانه در اتاق، لباسشویی، اتاقهای ضد صدا، خشکشویی، خانه داری، فکس و کپی، منوهایتور استانبول دی 96 رژیمی، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات تورها که مسافران تور استانبول میتوانند از ایت امکانات استفاده کنند.


هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل 4 ستاره تکسیم در قلب استانبول تور استانبول تعطیلات فروردین 97میدان تقسیم تور استانبول نوروز 97قرار گرفته است.هتل تکسیم فقط چند قدم با جذابیت های شهر فاصله دارد مسافران تور استانبول میتوانند به محض خروج از هتل ؛سالن اپرا، گالری های هنر، کافه و بارها، تئاترهای متعدد را در اطراف خود بیابند.ساختمان این هتل زیبا به زیبایی برای مسافران تور استانبول طراحی شده با سنگ های مرمر وتور استانبول اسفند 96 سرامیک که نظر تمام گردشگران تور استانبول را به خودقیمت تور استانبول جلب میکند.تمام اتاق های این هتل تمیز، زیباف و مجهز برای مسافران تور استانبول میباشند.مسافران تور استانبول اگر بیشتر از 3 روز در هتل بمانند در بدو ورودتور استانبول بهار 97 ظرفی پر از میوه دریافت میکنند و اما اگر اقامت آنها بیشتر از یک هفته شود یک بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت.این هتل رستوران نیز دارد که از انواع تور استانبول فروردین 97غذاهای ترکی تور استانبول زمستان 96و بین المللیتور استانبول بهمن 96 از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند چشم انداز هتل تکسیم فوق العاده زیبا میباشد که نظر مسافران تور استانبول را به خود جلب میکند.


رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکویتور استانبول بهمن 96 هتلی 5 ستاره در 8 تور استانبول نوروز 97کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس اتور استانبول بهار 97رائه می شود و انواعتور استانبول زمستان 96 غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کندتور استانبول اسفند 96. از هتل با 5 دقیقهتور استانبول دی 96 پیاده روی می توان تور استانبول تعطیلات فروردین 97به مراکز خرید تور استانبول فروردین 97معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 


هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره تور استانبول تعطیلات فروردین 97میراکل آسیا در سمت تور استانبول بهمن 96آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارتور استانبول نوروز 97ائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و تور استانبول زمستان 96شام موجود می باشد. تور استانبول دی 96از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکیتور استانبول بهار 97 است وگردشگران تور استانبول می توانند تور استانبول فروردین 97از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند.تور استانبول اسفند 96 مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه تور استانبول لحظه آخریصبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های استانبول,نرخ ارزان هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,نرخ ویژه هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کرون پلازا استانبول

هتل 5ستاره کرون پلازا می توانند به راحتی به مرکز شهر و شبهتور استانبول نوروز 97 جزیره ی تاریخی آن دسترسی داشته باشند. همچنین این اقامتگاه تنها نماینده ی هتل های زنجیره ای در ترکیه می باشد که سرویس دهی فوق العاده باکیفیتی دارد. ساخت این هتل در سال 1918 آغاز شد و در سال 2008 هم یک بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. بدلیل این بازسازی، سطح امکانات رفاهی هتل تور استانبول بهمن 96بسیار بالاتر رفت و برای مسافرین تور استانبول علاقه مند به طراحی های مدرن مناسب است.

هتل کران پلازا در قلب تور استانبول دی 96منطقه ی تاریخی استانبول و دقیقا در مجاورت بازار بزرگ، قصر توپکاپی،تور استانبول زمستان 96 مسجد بلو و موزه ی ایاسوفیا قرار گرفته است و با مناطق خرید معروفی همچون نیشانتاشی، شیشلی و بی اوقلو فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

این هتلتور استانبول تعطیلات فروردین 97 با دارای بودن 256 اطاق با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرین تور استانبول  را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. همچنین با ارائه ی 16 سوئیت و یک سوئیت سوپر لوکس و مجلل باعث می شود که شما احساس کنید مهمان ویژه ای هستید و برای مسافرین تور استانبول  که به قصد امور تجارتی به اینجا می آیند، سالن هایی مخصوص گردهمایی های رسمی تعبیه و آماده شده که با جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده اند.استخر آب گرم ، تور استانبول اسفند 96سالن بدنسازی ، حمامتور استانبول بهار 97 و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا هستند ؛ از دیگر امکاناتی استتور استانبول فروردین 97 که میتوان به آنها اشاره کرد.


هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژتور استانبول نوروز 97ه نئوکلاسیک،تور استانبول زمستان 96 هنر جدید و سبک‌های شرقی خود بیش از آن که هتل باشد یک موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره تور استانبول اسفند 96خیره‌ کننده‌ای از شهر و گاهی حتی «گُلدن هورن» یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران «آگاتا» که با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر نور ستارگان استتور استانبول بهمن 96. هتل پرا پالاس همچنین دارای مرکزتور استانبول فروردین 97 اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروی تونل استیشن پنج دقیقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال تور استانبول بهار 97در دو کیلومتری آن هستند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل متوانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن -تور استانبول دی 96 اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا تور استانبول تعطیلات فروردین 97- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP


هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل مجلل The Ritz-Carlton، از موقعیتیتور استانبول فروردین 97 ممتاز در قلب شهرتور استانبول نوروز 97 استانبول برخوردار بوده و به چشم انداز تنگه بسفر مشرف میباشد. از امکانات فوق العاده هتل میتوان به مرکز عالی آب گرم و غذاخوری های خوش خوراک آن اشاره داشت.هتل، توسط جاذبه های فرهنگی منطقه Dolmabahce شهر استانبول احاطه شده است. گردشگران تور استانبول میتوانند روی تختهای آفتاب ایوان هتل به استراحت پرداخته و از تماشای محیط زیبای اطراف لذت ببرند.تور استانبول تعطیلات فروردین 97 عصرها، موسیقیتور استانبول دی 96 زنده در ایوان هتل برگزار میشود. رفع خستگی در جکوزی و یا آبتنی در استخر روباز هتل به میهمانان توصیه میشود.پس ازتور استانبول اسفند 96 سپری کردن یک روز پر مشغله و یا گشت و گذار در شهر، تمتور استانبول زمستان 96دد اعصاب در مرکز آب گرم هتل بسیار دلچسب خواهد بود.رستوران هتل در محیطی آراسته، به سروتور استانبول بهمن 96 نسل جدید خوراکهای مدیترانه ای پرداخته و در وعده های صبحانه، ناهار و شام با ارائه منو، پذیرای میهمانان تور استانبول میباشد. سالن لابی و تریای با کلاس RC هر یک به ترتیب به سرو چای عصرگاهی و گلچینی از بهترین نوشیدنیتور استانبول بهار 97 ها میپردازند.اتاقها به سبک سنتی و قاره ای آراسته شده و به لوازم مدرن مجهز میباشند.مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.


هتل هیلتون بسفرس استانبول

هتل هیلتون بسفر در نیمه اروپاییتور استانبول تعطیلات فروردین 97 شهر واقع شده و مشرفتور استانبول نوروز 97 به تنگه بسفر است. اتاق‌های روشن و دلباز هتل هیلتون همگی دارای یک نشیمن اختصاصی هستند و تراسی تور استانبول بهار 97دلباز به سوی بسفر و یا باغ دارند.در تور استانبول میتوانید تور استانبول دی 96بهترین لحظات را سپری کنید. پنجره‌های بزرگ، سیستم عایق صدا، پرده‌های کلفت که اتاق را تاریک‌ می‌کنند و حمامی از سنگ مرمر یک استراحت دلچسب را برایتان خواهد ساخت. هتل هیلتون دو رستوران چینی و لبنانیتور استانبول فروردین 97 دارد که غذاهایشان محشر است و بوفه صبحانه‌ای که تنوعش انتها ندارد. هتل همچنین دارای یک سالن ورزش شبانه‌روزی با کلاب تنیس و کلا‌س‌های ایروبیک، استخر روباز و حمام ترکی است. هتل تا متروی تقسیم ۱۵ دقیقه فاصله دارد و مسجد ایا صوفیه، توپکاپیتور استانبول بهمن 96 و مسجد آبی به راحتی در دسترس هستند.مسافران تور استانبول میتوانند از خدمات این هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل هیلتون استانبول :بلیط تور استانبولسیستم حرارتی و برودتی مرکزی تور استانبول اسفند 96- صندوق امانات - فضای سبز - خشکشویی و اتوشویی - زمین تنیس - سالن فیتنس - سان آرایشی - استخر کودکان -تور استانبول زمستان 96 استخر روباز - حمام ترکی - سونا - ماساژ - مراکز خرید - سالن و تجهیزلت برقراری کنفرانس -3 رستوران مختلف - رستوران سر باز - بالکن ، صندوق امانات ، تلویزیون ، تلفن هتل هیلتون استانبول ، سیستم حرارتی و برودتی ، حمام و سرویس حمام وسشوار .در این هتل از حیوانات نیز نگهداری می گردد .


هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل هایتور استانبول نوروز 97 ۵ ستاره استانبول است درتور استانبول دی 96 ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیتتور استانبول بهار 97 مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب راتور استانبول تعطیلات فروردین 97 دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  اینتور استانبول زمستان 96 هتل دارای یک استخر سرپوشیدهتور استانبول بهمن 96 و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمنقیمت تور استانبول هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهیدتور استانبول فروردین 97 دید. حمام اتاق ها خصوصیتور استانبول اسفند 96 بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل تور استانبول لحظه آخریزیبا استفاده نمایید. 



:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل استانبول,لوکس ترین هتل استانبول,نرخ ویژه هتل استانبول,بهترین نرخ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار سنتی استانبول

این بازار یکی از بازار های قدیمی ترکیه می باشد.تور استانبول نوروز 97 مسافران تور استانبول و گردشگرانتور استانبول بهار 97 که قصد خرید باقیمت مناسب را دارند می تواند این بازار بهترین انتخاب آنها تور استانبول بهمن 96باشد. خود این بازار یکی از محبوبترین بازار ها در میان مردم محلی استانبول  هم می باشد. اجناسی مثل انواع مواد غذایی و ادویه جات و شیرینی های سنتی استانبول و لباس و پوشاک و لوازم آریشی بهداشتی و دیجتالیتور استانبول زمستان 96 و انواع ظروف و ... می باشد.تور استانبول اسفند 96 لازم به ذکر است در نزدیکی این بازرا پمپ بنزین و ایستگاه تور استانبول دی 96تاکسی برای رفاه مسافران تور استانبول هم مجود تور استانبول تعطیلات فروردین 97می باشد.


 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از معروف تور استانبول بهمن 96ترین مراکز خرید تور استانبول تعطیلات فروردین 97استانبول مرکز خریدتور استانبول نوروز 97 اولیویوم تور استانبول دی 96می باشد که در سال 2000 میلادی تاسیس تور استانبول اسفند 96شده است، مساحت زمین این فرو شگاه 45000 مترمربع می باشد و  و دارای 4 طبقه می باشد. در این مرکز خرید 6 سالن سینما و باشگاه بولینگ و زمین بازی کودکان، فستتور استانبول بهمن 96 فود در این مرکز خرید انواع، لباس،پوشاک، لوازم آرایشی بهداشیتور استانبول زمستان 96، انواع عطر های تور استانبول زمستان 96معروف برای مسافران تور استانبول تدارک دیده شده است می باشد .

 


مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول یکی از تور استانبول بهار 97بزر گ ترین و مجلل تور استانبول نوروز 97ترین مراکز خرید استانبولتور استانبول دی 96 می باشد این مرکز خرید در سال 2014 افتتاح شده است. یک سالن تئاتر و یک سالن کنسرت در نزدیکی ایمن مرکز خرید میباشد و همچنین هتل 5 ستاره رافلز در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است.تور استانبول بهمن 96 مرکز خردی زورلو سنتر 194 مغازه فروشگاه وجود دارد و در تور استانبول زمستان 96انواع برند های آرایشی تور استانبول فروردین 97بهداشتی و دیجتالی و لباس و پوشاک تور استانبول تعطیلات فروردین 97موجود می باشد و مسافران تور استانبول می توانندتور استانبول اسفند 96 یکی از بهترین اجناس را از این مرکز خرد تهیه کنند.

 


مرکز خرید مال استانبول

مرکز خرید مال یکی از لوکس ترین و مجلل ترین مراکز تور استانبول نوروز 97خرید در استانبول می باشد که در زمینی به مساحت دوازده هزار متر مربع بنا شده است هزینهتور استانبول تعطیلات فروردین 97 پروژه ی ساخت این مرکز خرید 36 ملیون دلار شده است. ساختمان مرکز خرید مال داری سه ورودی اصلی می باشد و 83 پله برقی و 42 آسانسور این مرکز بلیط تور استانبولخرید 23 کیلومتریتور استانبول دی 96 غرب استقلال واقع شده است در این مرکز خرید دارای 300 فروشگاه و 40 رستوران و یک سینما موجود می باشد و در این مرکز خرید انواع برند های بین المللیتور استانبول زمستان 96 و داخلی تور استانبول اسفند 96 موجود است و مسافران تور استانبول و گردشگرانتور استانبول بهار 97 می توانند احتیاجاتتور استانبول بهمن 96 خود را از این مرکز خرید تهیه کنند.


مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز در سال 2007 میلادی ساخته شد.مرکز خریدتور استانبول نوروز 97 ایستینه پارک استانبول قیمت تور استانبولیک مرکز خرید تور استانبول فروردین 97بزرگ با حداقل 300 مغازه است که شامل بهترین برندهای ترکیه ای و جهانی ، کافه ها و رستوران های منحصر بفرد است. . تور استانبول دی 96اگر اهل دیدن فیلم و تئاتر باشید کمپانی آی مکس  اولین سالن سینمای خود را در ترکیه در ایستینیه پارک راه انداخته که بسیار دیدنی است. علاوه بر مغازه های پر زرق و برق و سالن تئاتر وتور استانبول فروردین 97 سینمای عالی و همچنین کافه ها و رستوران ها، این مرکز تجاری مدرن یک بازار مواد غذایی هم دارد. دولچه اند گابانا،تور استانبول اسفند 96 دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبنهامز از جمله برندهایی تور استانبول بهمن 96هستند که در این بازار می توانید سراغشان بروید. این مرکز خرید از وسیع ترین و زیباترین مراکز خرید ترکیه نیز محسوب می شود و گردشگران تور استانبول اگر حتی قصد خرید همتور استانبول زمستان 96 نداشته باشند تور استانبول تعطیلات فروردین 97می توانند از سینماها و سرگرمی های تور استانبول بهار 97دیگری که در این مکان وجود تور استانبول لحظه آخریدارند استفاده نمایند.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول


مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از معروف تور استانبول بهمن 96ترین مراکز خرید تور استانبول تعطیلات فروردین 97استانبول مرکز خریدتور استانبول نوروز 97 اولیویوم تور استانبول دی 96می باشد که در سال 2000 میلادی تاسیس تور استانبول اسفند 96شده است، مساحت زمین این فرو شگاه 45000 مترمربع می باشد و  و دارای 4 طبقه می باشد. در این مرکز خرید 6 سالن سینما و باشگاه بولینگ و زمین بازی کودکان، فستتور استانبول بهمن 96 فود در این مرکز خرید انواع، لباس،پوشاک، لوازم آرایشی بهداشیتور استانبول زمستان 96، انواع عطر های تور استانبول زمستان 96معروف برای مسافران تور استانبول تدارک دیده شده است می باشد .

 


مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول یکی از تور استانبول بهار 97بزر گ ترین و مجلل تور استانبول نوروز 97ترین مراکز خرید استانبولتور استانبول دی 96 می باشد این مرکز خرید در سال 2014 افتتاح شده است. یک سالن تئاتر و یک سالن کنسرت در نزدیکی ایمن مرکز خرید میباشد و همچنین هتل 5 ستاره رافلز در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است.تور استانبول بهمن 96 مرکز خردی زورلو سنتر 194 مغازه فروشگاه وجود دارد و در تور استانبول زمستان 96انواع برند های آرایشی تور استانبول فروردین 97بهداشتی و دیجتالی و لباس و پوشاک تور استانبول تعطیلات فروردین 97موجود می باشد و مسافران تور استانبول می توانندتور استانبول اسفند 96 یکی از بهترین اجناس را از این مرکز خرد تهیه کنند.

 


مرکز خرید مال استانبول

مرکز خرید مال یکی از لوکس ترین و مجلل ترین مراکز تور استانبول نوروز 97خرید در استانبول می باشد که در زمینی به مساحت دوازده هزار متر مربع بنا شده است هزینهتور استانبول تعطیلات فروردین 97 پروژه ی ساخت این مرکز خرید 36 ملیون دلار شده است. ساختمان مرکز خرید مال داری سه ورودی اصلی می باشد و 83 پله برقی و 42 آسانسور این مرکز بلیط تور استانبولخرید 23 کیلومتریتور استانبول دی 96 غرب استقلال واقع شده است در این مرکز خرید دارای 300 فروشگاه و 40 رستوران و یک سینما موجود می باشد و در این مرکز خرید انواع برند های بین المللیتور استانبول زمستان 96 و داخلی تور استانبول اسفند 96 موجود است و مسافران تور استانبول و گردشگرانتور استانبول بهار 97 می توانند احتیاجاتتور استانبول بهمن 96 خود را از این مرکز خرید تهیه کنند.


مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز در سال 2007 میلادی ساخته شد.مرکز خریدتور استانبول نوروز 97 ایستینه پارک استانبول قیمت تور استانبولیک مرکز خرید تور استانبول فروردین 97بزرگ با حداقل 300 مغازه است که شامل بهترین برندهای ترکیه ای و جهانی ، کافه ها و رستوران های منحصر بفرد است. . تور استانبول دی 96اگر اهل دیدن فیلم و تئاتر باشید کمپانی آی مکس  اولین سالن سینمای خود را در ترکیه در ایستینیه پارک راه انداخته که بسیار دیدنی است. علاوه بر مغازه های پر زرق و برق و سالن تئاتر وتور استانبول فروردین 97 سینمای عالی و همچنین کافه ها و رستوران ها، این مرکز تجاری مدرن یک بازار مواد غذایی هم دارد. دولچه اند گابانا،تور استانبول اسفند 96 دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبنهامز از جمله برندهایی تور استانبول بهمن 96هستند که در این بازار می توانید سراغشان بروید. این مرکز خرید از وسیع ترین و زیباترین مراکز خرید ترکیه نیز محسوب می شود و گردشگران تور استانبول اگر حتی قصد خرید همتور استانبول زمستان 96 نداشته باشند تور استانبول تعطیلات فروردین 97می توانند از سینماها و سرگرمی های تور استانبول بهار 97دیگری که در این مکان وجود تور استانبول لحظه آخریدارند استفاده نمایند.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آل خلیج پالیس

یکی از هتل های 4 ستاره در شهتور دبی فروردین 97ر دبی میباشد کهتور دبی نوروز 97 دارای امکانات خوب و قیمت مناسب تور دبی تعطیلات فروردین 97می باشدتور دبی زمستان 96 این هتل در خیابان المکتوم دبی واقع شده است و شامل  10 طبقه می باشد. مراکز خرید مهم دبی مانند بازار طلای دبی مرکز خرید الغدیر در نزدیکی این هتل واقع می شود و تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. از امکانات این هتل برای  مسافران تور دبی نظیر،سیستم تتور دبی بهمن 96هویه هوا،ترانسفر فرودگاهی ،روم سرویس تور دبی اسفند 96،پارکینگ ،خشک شویی،امکانتور دبی دی 96 سرو غذا در اتاقتور دبی بهار 97 و... خدمات می باشد.  


هتل کلاور کریک دبی 

یکی از مجلل ترین هتل های 4 ستاره ی دبی که خدمات تور دبی نوروز 97خوب و امکانات مناسبی ارائه می دهتور دبی زمستان 96د و دارای پرسنل مجربی است هتل کلاور کریک دبی می باشد این هتل دارای 150 اتاق خانوادگی و سوئیت آپارتمانیتور دبی بهمن 96 دکوراسیون به کار رفته در این هتل بسیار مدرن  می تور دبی اسفند 96باشد و درون اتاق ها یخچال، سیستم تهویه هوا و لوازم بهداشتی داخل حمم و سرویس بهداشتی و نکته حائز اهمیت درباره ی تور دبی تعطیلات فروردین 97این هتل موقعیت مکانی آن می باشد که تور دبی فروردین 97با فرودگاه بین الملی دبی 10 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی مرکز خرید دبی واقع شده است. انواع خدماتی که تور دبی تعطیلات فروردین 97برای مسافرن تور دبی توسط این هتل ارائه می شود نظیر ترانسفرتور دبی بهار 97 فرودگاهی و استخر، سونا،تور دبی دی 96 جکوزی، روم سرویس پذیرش 24 ساعته، اینترنت پر سرعت، ماهواره دیگر خدمات می باشد.


هتل منهتن دبی

هتل منهتن یکی تور دبی اسفند 96از هتل های چهار ستازه دبی می باشتور دبی نوروز 97د که در خیابان رقه واقع شده است و دارای 133 اتاق استاندارد خانوادگی و سوئیت می باشد. این هتل تا فروذگاه تور دبی بهار 97بین المللی دبی 4 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مرکز خرید برجمان می باشد. نوع چیدمان دکوراسیون این هتل مدرن است و آن فضای شیک و آرامی داده است اتاق های این هتل مجهز به LED، وان و دوش جداگانه ، لوازم بهداشتی و سیتم تهویه هوای مطبوعتور دبی تعطیلات فروردین 97 می باشد. و از دیگر خدمات که برای تور دبی بهمن 96مسافران تور دبی در این هتل ارائه می شود شاملتور دبی زمستان 96 ترانسفر فرودگاهی ،رو م سریوس ،پذیرش 24 ساعته ،استخر،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی،سالن ماساژ و ... می باشد.


هتل ویدا دبی

هتل ویدا دبی یکی ازبهترین هتل های 4تور دبی بهار 97 ستاره دبی میتور دبی نوروز 97 باشد ، ساختمان این بناتور دبی فروردین 97 به سبک معماری عربی طراحی شده است. این هتل در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر و پارک تفریحی کیدزانیا و آکواریوم دبی واقع شده است و دست رسی شما برای خرید و یا تفریح گردش بسیار آسان می باشد. از زمان اقامت تور دبی بهمن 96شما در این هتل تا به پایانش از خدمات دهی پرسنل مجرب این هتل می تور دبی دی 96توانید بهره مند شوید. امکانات این هتل برای مسافران تور دبی نظیرتور دبی اسفند 96 ترانسفر فرودگاهی، سیستمتور دبی زمستان 96 تهویه هوای مطبوع، پذیرش 24 ساعتهتور دبی تعطیلات فروردین 97 میهمانان هتل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، روم سروییس و... می باشد.


هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی یکی از هتل های 4 ستاره دبی تور دبی زمستان 96است. هتل در فاصله تقریبا ده کیلومتری فرودگاه و در خیابان خالد بن ولید قرار دارد. هم چنین این هتلتور دبی تعطیلات فروردین 97 به نمایشگاه های دبی نیز بسیار نزدیک است. در رستوران هتل گیت وی انواع غذاهای عربتور دبی نوروز 97ی و بین المللی طبخ میقیمت تور دبی شود و شما مسافران تور دبی بنا به ذائقه تور دبی بهار 97خود می توانید از روی منو غذای دلخواه خود را سفارش دهید. هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق زیبا و تمیز با دکوراسیون روشن و شیک است که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند. اگر اولین بار است که به دبی سفر می کنید و با مکان های دیدنی نرخ ویژه تور دبیآن آشنایی ندارید می توانید از خدمات راهنمای تور هتلآفر تور دبی گیت وی استفاده نمایید. برای تفریح شما نیز تور دبی فروردین 97امکاناتی مانند استخر، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و اسپا در نظر گرفته شدهتور دبی بهمن 96 است.دیگر امکاناتتور دبی اسفند 96 هتل شامل اینترنت، آرایشگاهتور دبی دی 96، ترانسفر فرودگاهی و لاندری است.

هتل گیت وی دبی



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریاتور لحظه آخری دبی دبی یکی از هتل های چهار ستاره دتور دبی نوروز 97بی می باشد که درتور دبی زمستان 96 خیابان شیخ زایدتور دبی بهار 97 واقع شده است.از ویژگی هایی که این هتل از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیک بودن به مرکز خرید دبی مارینا و مرکز خرید تور دبی تعطیلات فروردین 97امارات و باشگاه گلف امارات می باشد.نمای داخلی اتاق ها روبه ساحل بسیار زیبای جمیرا تور دبی اسفند 96می باشد که فضایی بسیار آرام و دلنشین را برای گردشگران تور دبی به ارمغان آورده است.همچنین رستوران هتل (Noodle House) دارای انواع غذاهای خوش طعم جنوب شرقی آسیا و همچنین رستوران (Le Terrace) انواع غذاهای تور دبی بهمن 96بین المللی باتور دبی فروردین 97 کیفیتی عالی آماده پذیرایی از شما گردشگرانتور دبی دی 96 تور دبی می باشد.

هتل گلوریا دبی


هتل ریویرا دبی

 هتل ریویرا دبی از هتل های بسیار معروف چهارتور دبی نوروز 97 ستاره دبی که در منطقع دیره واقع شده تور دبی تعطیلات فروردین 97است می باشد.این هتل دارای 109 اتاق لوکس و با امکانات بسیار عالی می باشد.در این هتل دو رستوران وجود دارد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبیمی باشد.فصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومترتور دبی بهار 97 می باشد.از دیگر ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیکی این هتل به اماکن توریستی می باشد.امکانات هتل ریویرا دبیتلویزیون ال سی دی, ماهواره, تور دبی بهار 97تلفن, مینی بار, حمام, سشوتور دبی زمستان 96ار, یخچال, سیستم تهویهآفر تور دبی مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاوتور دبی فروردین 97 صندوق, تور دبی دی 96رستوران و بار, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری

با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار عالی لحظات رویایی تور دبی اسفند 96و به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه تور دبی بهمن 96نمایید.

هتل ریویرا دبی


هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحانتور دبی تعطیلات فروردین 97 بای دبی یکی از هتل های 4 ستاره تور دبی فروردین 97دبی میتور دبی نوروز 97 باشد.مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل واقع شده است.این هتل دارای 462 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.این هتل به بازارهای امارات و Burjuman بسیار نزدیک می باشد کمترتور دبی تعطیلات فروردین 97 از 10 دقیقه می توانید به این اماکن رفته تور دبی تعطیلات فروردین 97و وقت گذرانی کنید.امکانات هتل:رستورانتور دبی اسفند 96، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تور دبی بهار 97آسانسور،  پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انباتور دبی بهمن 96ر بار و چمدان، تهویه، محل مخصوصتور دبی بهمن 96 کشیدن سیگار، ترانسفر فرودگاه

گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای مورد علاقه و بین المللی را تور دبی زمستان 96نوش جان نمایید.با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار معروف و عالی لحظات رویایی و به یاد ماندنی تور دبی دی 96را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبیتور دبی تعطیلات فروردین 97 از هتلتور دبی بهار 97 های معروف چهار تور دبی فروردین 97ستاره دبی می باشد.این هتل دارایتور دبی نوروز 97 180 اتاق بسیار دنج و با امکانات و طراحی بسیار عالی و دیزاین زیبا و دلنشین می باشد.رستوران هتل دارای غذاهای بسیار لذیذ تایلندی می باشند که شما گردشگران تور دبی می توانید در این رستوران به صرف انواع غذاهادلخواه خود بپردازید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاکتور دبی بهمن 96 و بدونتور دبی زمستان 96 سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، انبار بار و چمدان ، تهویه ،تاق و امکانات برایقیمت تور دبی معلولین ، اتاقهای VIP

با تور دبی همره شوید و در این هتل بسیارتور دبی دی 96 ناب و با امکانات عالی لحظات به یادماندنی را تور دبی اسفند 96منار عزیزنتان تجربه نمایید.

هتل سیتی سیزن دبی


هتل اونیو دبی

هتل اونیو از هتل های تور دبی فروردین 974 ستاره دبی می باشد.این تور دبی نوروز 97هتل بسیار زیبا در  خیابان الرقة و در منطقه دیره واقع شده است.طراحی و دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار لوکس و به صورت اروپایی  می باشد.از جمله ویژگی که مورد توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته به دلیل حلال بودن غذاهای رستوران هتل تور دبی بهمن 96بوده است.هتل اونیو دارای 133 اتاق مجلل می باشد.از امکانات این هتل تور دبی زمستان 96:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگارتور دبی دی 96 ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه

همچنین مهمانان عزیز تور دبی در فعاليت هايي نظير بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند و کنار عزیزانشان تور دبی اسفند 96وقت گذرانی کنند.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از حمامتور دبی بهار 97 ترکی و انواع غذا هایتور دبی دی 96 بین المللی نوش جان کنید و لذت ببرید.

 

هتل اونیو دبی



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان دبی,بهترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی از هتل های سه ستاره دبی که بسیارتور دبی نوروز 97 زیبا و لوکسآفر تور دبی می باشد.اینتور دبی دی 96 هتل در منطقه دیره واقع شده است.مهمانان عزیز تور دبی که علاقه بسیار زیادی به دیدن از جاذبه های گردشگری دارند این هتل موقعیت مناسب  و نزدیکیتور دبی فروردین 97هم به جاذبه های گردشگری و هم تور دبی تعطیلات فروردین 97به مراکز خرید دارند.

امکاناتتور لحظه آخری دبی هتل ارکید دبی:رستوران، تور دبی بهمن 96پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،تور دبی زمستان 96 کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا و...

با تور دبی همراه شوید تا در این هتل تور دبی بهار 974 ستاره بسیار لوکس لحظات به یادماتور دبی اسفند 96ندنی رقیمت تور دبیا تجربه کنید.

هتل ارکید دبی


هتل نیهال دبی

این هتل از هتل های سه ستاره تور دبی بهمن 96دبی می باشد.اینتور دبی نوروز 97 هتل در منطقه دیره واقع تور دبی اسفند 96شده است.هتل تور دبی زمستان 96سه ستاره دبی برای گردشگرانتور دبی که برای سفر کاری  به دبی می روند بسیار مناسب می باشد.همچنین این هتل تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومترتور دبی فروردین 97 فاصله دارد.این هتل دارای 70 اتاق می باشتور دبی دی 96د. شما گردشگران تور دبی می توانید تور دبی تعطیلات فروردین 97با اقامت در این هتل سفری خوش و خاطره انگیز را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل نیهال دبی


هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی تور دبی تعطیلات فروردین 97از هتل های سه ستاره دبیتور دبی نوروز 97 می باشد.این تور دبی اسفند 96هتل برای گردشگران تور دبی که برای سفری کاری به دبی میروند بسیار مناسب است.همچنین این هتل بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای سفر چند روزه گزینه بسیار مناسبی است.همچنین امکانات رفاهی هتل رستوران، پذیرش 24تور دبی بهار 97 ساعته، اتاق های پاک و لوکس، آسانسور، تور دبی دی 96گاو صندوق انبار، تهویه 

رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهایتور دبی بهمن 96 بین المللی و فرنگی . چینی ازتور دبی زمستان 96 شما گردشگران تور دبی می باشد.همچنین این هتل برای گردشگران تور دبی اتوبوس مخصوص (رایگان) به ساحلتور دبی فروردین 97 منتقل می کنند.این هتل دارای 168 اتاق می باشد.این هتل ترانسفر فرودگاهی را نیز دارا می باشد.گردشگران تور دبی که که می خواهند با مترو به مکان ها موردنظر بروند ایستگاه  the union نزدیک این هتل می باشد.

هتل لند مارک دبی


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی از هتل های سه ستاره که در منطقه تور دبی نوروز 97دیره واقع است می باشد.هتل کالیفرنیا تا فرود گاه بین المللی 3 کیلومترفاصله دارد.ازویژگی های بارز آن نزدیکی به مراکز خرید معروف دبی می باشد.این هتل دارای 41 اتاق بسیار زیبا و نمای عالی می باشد.گردشگران تور دبی که به دنبال هتلتور دبی فروردین 97 مناسب و با امکانات عالیتور دبی دی 96 می باشد هتل کالیفرنیا گزینهتور دبی اسفند 96 خوبی برای سفر می باشد.همچنین در رستوران هتل کالیفرنیا انواع غذاهای شرقی و بین المللی آماده سرو از شما گردشگران تور دبی می باشد.

امکانات هتل کالیفرنیا:ستخر سرپوشیده تور دبی بهمن 96، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان تور دبی زمستان 96به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدماتتور دبی تعطیلات فروردین 97 خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های نتور دبی بهار 97اهار

با تور دبی همراه شوید و سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

هتل کالیفرنیا دبی


هتل پالم دبی

این هتل از هتل های سه ستاره دبی می باشدتور دبی دی 96 که در منطقه المطینه می باشتور دبی نوروز 97د.این هتل دارای رستوران ،سالن ورزشی و انواع و اقسام سرگرمی  ها را برای گردشگران تور دبی به ارمغان آورده است.این هتل دارای اینترنت رایگان نیز می باشد.هتل پالم تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه فاصله دارد.رستوران این هتل در کنار حاشیه ی استخر فضایی رمانتیک را برای شما گردشگران تور دبی فراهم کرده است.در رستوران های این هتل غذاهای جنوبی سرو تور دبی اسفند 96می شود. 

امکانات هتل پالم دبی:صبحانه،ناهار تور دبی فروردین 97و از سیستم تور دبی بهار 97تهویه مطبوع، تراستور دبی تعطیلات فروردین 97، تلویزیون با تور دبی بهمن 96گیرنده ماهواره و تور دبی زمستان 96یخچال برخوردار می باشند.

هتل پالم دبی



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دی آدرس دبی مال دبی

هتل دی آدرس دبی مال یکی از بهترین و معروفترین تور دبی نوروز 97هتل های 5 ستاره دبی می باشد و در نزدیکی تور دبی تعطیلات فروردین 97برج خلیفه و دبی مال واقع می باشد.در این هتل 5 رستوران بسیار دنج و لوکس وجود دارد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.این دارای 244 اتاق بسیار زیبا و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته و ... می باشد.و از دیگر امکاناتی که این هتل به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون تور دبی اسفند 96سیگار ، آسانسور، پذیرش و تحویل سریعتور دبی بهمن 96،جکوزی، استخرتور دبی زمستان 96 روباز،سونا و ... میتور دبی فروردین 97 باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین تور دبی دی 96المللی دبیتور دبی بهار 97 10 کیلومتر می باشد.


هتل ریتز کارلتون دبی

هتل زیبا و لوکس ریتز کارلتون یکی از هتل های 5تور دبی نوروز 97 ستاره دبی است که در کنار ساحل خصوصی خود در منطقه جمیرا قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان زیبا با معماری نما و داخلی فوق العاده و 341 واحد اقامتی برای شما مسافران تور دبی می باشد. اتاق ها دارای منظره رو به دریا بوده و امکانات مینی بار، تلویزیونتور دبی بهار 97، اینترنت بی تور دبی بهمن 96سیم، تهویه مطبوع، حمامتور دبی زمستان 96 و صبحانه می باشند. هتل 6 استخر دارد که در کنار استخرهای روباز هتل درختان زیبای نخل و صندلی های حمام آفتاب قرار دارند. هتل دارای نه رستوران است که غذاهای مدیترانه ای، آآفر تور دبیسیایی و تور دبی فروردین 97عربی را ستور دبی تعطیلات فروردین 97رو می کنند. رستوران جدید نخل که یک رستوران ساحلی با ویوی خلیج فارس است به تازگی به مجموعه رستوران های این هتل اضافه شده است. در مرکز اسپای مجلل هتل می توانید از خدمات ماساژ، سونا،تور دبی دی 96 جکوزی، حمام و سالن بدنسازی استفاده کنید. فاصله هتل ریتز کارلتون از فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر استتور دبی اسفند 96. دیگر امکانات هتل شامل باغ، زمین تنیس، زمین گلف، باشگاه کودکان، اجاره ماشین و ... است. 

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل ریتز کارلتون دبی


هتل هیلتون ریزورت بیچ جمیرا دبی

یکی از هتل های 5 ستاره کیش هتل هتل هیلتون تور دبی نوروز 97ریزورت بیچ جمیرا دبی است این هتل دارای 389 اتاق می باشد. این هتل یکی از محبوب ترین هتل های تور دبی تعطیلات فروردین 97دبی می باشتور دبی بهار 97 این هتل در نز دیکی ساحل جمیرا ساخته شده است و مقابل برج العرب بنا شده است. همچنین اتاق های این هتل به شکل سوئیت و ویلای طراحی شده و دتور دبی بهمن 96کوراسیون داخلی آن این هتل باتور دبی زمستان 96 ترکیب رنگ مدرن و عالی می باشد و لازم به ذکرقیمت تور دبی می باتور دبی فروردین 97شد که در این هتل مرکز آبگرم درمانی موجود میباشد.تور دبی اسفند 96 از امکاناتی در این هتل مسافران تور دبیموجود می باشد نظیر استخر، سالن بدنسازی، سونا ،جکوزی، سیستم تهویه هوای مطبوع ،ترانسفر فرودگاهی ،رستوران ،کافه و..تور دبی دی 96. می باشد. 


هتل پالازو ورساچه دبی

این هتل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی تور دبی نوروز 97می باشد.نام گذاری ورساچه بدین دلیل است که سنگ های مرمر تزیینی است که بر عهده ورساچهتور دبی تعطیلات فروردین 97 ایتالیا می باشد و مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قراتور دبی اسفند 96ر گرفته است.در این هتل 8 رستوران بسیار عالی و با غذاهای منحصر به فرد موجودتور دبی بهار 97 است که انواع غذاهایتور دبی بهمن 96 اروپایی و بین المللیدر محیط  آرام و سر سبز آماده سرو می باشد.امکانات هتل شامل:خدمات خشکشویی،رستوران،صندوق امانات،سالن کنفرانس،تهتور دبی زمستان 96ویه مطبوع،وان و تور دبی دی 96امکانات اسپا و ... از جمله امکاناتی است کهتور دبی فروردین 97 در اختیار مهمانان تور دبی قرار گرفته است.

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی


هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل 5 ستاره گالریا رزیدنس دبی در یکی از بهترینتور دبی بهمن 96 و معروفترین منطقه (دیره) واقع شده است.این هتل بسیار مدرنتور دبی زمستان 96 و شیک دارا 370 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی پاسخگوی 24 ستور دبی نوروز 97اعته مسافران تور دبی می باشد.سیستم تهویه هوا ، یخچال ،تور دبی بهار 97 ماشین ظرفشویی ، ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت ،رستوران،تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ، اسکواش ، مینی گلف را به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد.لازم به ذکر است که در این هتل انواع غذاهی اروپایی و بین المللی آماده سرو می باشد.فاصله هتل تا فودگاه بین المللی 13 کیلومتر می باشدتور دبی تعطیلات فروردین 97.برای اطلاع نرخ ویژه تور دبیبیشتر از می توانید با شماره تور دبی فروردین 97تماس های درج شده تور دبی اسفند 96در داخل سایت تور دبی دی 96تماس بگیرید.

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی



:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا از هتل های معروف و بسیار زیبا ی دبیتور دبی نوروز 97 می باشد.از ویژگی هایی که این هتل تور دبی بهمن 96را از سایر هتل ها متمایز کرده نزدیکی تور دبی بهار 97به مترو (320 متر) ، مراکز خرید و همچنین پیست اسکی دبی می باشد.رستوران هتل نووتل آماده سرو انواع غذاهای برا شما میهمانان تور دبی می باشد.

این هتل مناسب میهمانان تور دبی که برایتور دبی دی 96 سفر کاری به دبی رفته اند گزینه مناسبی است.همچنینتور دبی زمستان 96 هتل نووتل به میهمانان تور دبی خود پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 23 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی: پاسخگوییتور دبی فروردین 97 ۲۴ ساعته،ترانتور دبی اسفند 96سفر فرودگاه،امکاناتتور دبی تعطیلات فروردین 97 معلولین،کافی شاپ،اتاقهای VIP و سالن کنفرانس می باشد.

هتل نووتل البرشا دبی


هتل جواهر گاردن دبی

از بهترین هتل ها و لوکسترینتور دبی بهار 97 هتل های دبی می توان هتل تور دبی نوروز 97جواهر گاردن اشاره نمود.این هتلتور دبی بهمن 96 در منطقه دیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بینتور دبی فروردین 97 المللی 2 کیلومتر می باشد.چشم انداز های تمامی اتاق ها  بسیار زیبا و دلنشین می باشد.تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع و همچنین شما گردشگران تور دبی می توانید در جا جای این هتل از اینترت رایگان استفاده کنید.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و فرنگی  آماده سرو برای شما میهمانان عزیز تور دبی می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل جواهر گاردن دبی: پتور دبی دی 96ارکینگ اختصاصی ،صندوق اماناتتور دبی زمستان 96، کافی شاب، سرویس رفت آمد رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و خدمات 24 ساعته

تور دبی به گردشگران عزیزی  که به دنبال هتلی با خدمات بسیار بالا و امکانات تور دبی تعطیلات فروردین 97رفاهی و با هزینه مناسب تور دبی اسفند 96هستند هتل جواهر گاردن را پیشنهاد می کند.

هتل جواهر گاردن دبی


هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی از هتل های 4 تور دبی دی 96ستاره دبی تور دبی فروردین 97می باشد.این تور دبی نوروز 97هتل به تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی نزدیک می باشد.از امکانات تفریحی این تور دبی بهار 97هتل میزتنیس،استخر،سونا و ماساژ هم می باشد.و همچنین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود.همچنین ترانسفر فرودگاهی داراتور دبی اسفند 96ی هزینه می بتور دبی زمستان 96اشد.این هتل دارای 357تور دبی بهمن 96 اتاق می باشد.6 رستوران در این هتل تور دبی تعطیلات فروردین 97وجود دارد.فاصله این هتل تافرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.

هتل وارویک دبی


هتل هیوز بوتیک دبی

از هتل های چهاتور دبی بهار 97ر ستاره با امکانات و فضای عالی  می توان هتلتور دبی نوروز 97 هیوز بوتیک تور دبی زمستان 96را نام برد. این هتل در موقعیت مکانی کورنیش دیره واقع شده است.هتل هیوز بوتیک دارای 103 اتاق که نمای اتاق ها با طراحی ویژه خود فضای دلنشینی را به مهمانان تور دبی به ارمغان آورده است.فاصله این هتل تا فرودگاهتور دبی تعطیلات فروردین 97 بین المللی 13 کیلومتر می باشد.

از امکانات رفاهی و خدماتیتور دبی بهمن 96 هتل می توان به تور دبی فروردین 97پذیرش 24 ساعته،اینترنت رایگان،رستوران، و... تور دبی اسفند 96اشاره نمود.رستوران هتل آماده پذیرایی از انواع غذاها برای شما میهمانان تور دبی می باشد.

این هتل به نمایشگاه بین المللی نیز نزدیک نرخ ویژه تور دبیمی باشد.هتل هیوز بوتیک خدمات ویژه اییتور دبی دی 96 را به میهمانان تور دبی خور ارائه می دهد.

هتل هیوز بوتیک دبی


هتل بلک استون دبی

این هتل از هتل های 4 ستاره تور دبی بهار 97دبی می باشد که در منطقه تور دبی نوروز 97دیره واقع شده است.ازتور دبی فروردین 97 ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته نزدیک بودنش به مترو و نمایشگاه بین المللی که 5 دقیقه تا هتل فصله دارد اشاره کرد.رستوران اصلی ای هتل در داخل می باشد که آماده پذیرایی ازتور دبی تعطیلات فروردین 97 شما میهمانان تور دبی می باشد. هتل بلک استون دبی از هتل هایتور دبی بهمن 96 نوساز دبی می باشد که دارای 128 اتاق با دکوراسیون زیبا و عالی طراحی شده است.

امکانات هتل بلک استون دبی :استخر , مرکزتور دبی زمستان 96 سلامت , آبگرم و باشگاهتور دبی دی 96 بدنسازی،هر اتاق تور دبی اسفند 96در این هتل به تلویزیون صفحه تخت، شبکه ماهواره ای، تهویه مطبوع و مینی بار ،حمام خصوصی مجهز می باشدتور لحظه آخری دبی که آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد.

آدرس: Al Rigga Street, Behind Commercial Bank Building,Deira - Dubai - United Arab Emirates

هتل بلک استون دبی



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

این هتل از هتل های 5تور دبی دی 96 ستاره ساحلی دبی می باشد.این هتل دارای 220 اتاق که نمای تور دبی زمستان 96تمامی اتاق ها روبه خلیج می باشد. هتل لمردین دارای رستوران فرانسوی،رستوران ساحلی،غذاهی عربی و ژاپنی می باشد.

هتل لمردین تا بزرگترین زمین گلف 10 دقیقه فاصلهتور دبی نوروز 97 دارد.گردشگران تور دبی که علاقه زیاد بهتور دبی تعطیلات فروردین 97 خردی درمرکز خرید بزرگ دبی تنها 8 کیلومتر فاصله دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه 30 کیلونتر فاصله دارد.امکانات این هتل مدرن، مجهز به تور دبی بهمن 96سیستم تهویه‌ی مطبوع،تسهیلات آن شامل پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات و آسانسور است. علاوه بر این، هتل جواهرفروشی، چندین فروشگاه، سلمانی، بار و ۴ رستوران (شامل رستوران ویوز (Waves) و چندینتور دبی اسفند 96 سالن کنفرانس، مرکز تجاری باتور دبی بهار 97 اینترنت، پنگوئن(Penguin Club) شرکت کنند تور دبی آماده پذیرایی از شماتور دبی فروردین 97 میهمانان عزیز می باشد.

هتل لمردین مینا سیاحی دبی


هتل القصر دبی

هتل القصر دبی در بهترین موقعیت مکانی جمیرا تور دبی نوروز 97قرار دارد.هتل القصر دبیتور دبی زمستان 96 دارای ساحل اختصاصی و آلاچیق های بسیار زیبا تعبیه شده است.از امکانات این هتل :رستوران ،سالن ورزشی، استخر ،تسهیلات برای معلولین را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.و همچنین طراحی وتور دبی تعطیلات فروردین 97 دیزاین هتل بسیار آنتیک و بصورت عربی می باشد.تور دبی دی 96 این هتل در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی واقع شده است گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از این پارک بسیار زیبا نهایت لذت را ببرند.فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه می باشد. ابن هتل از بهترین و لوکسترین هتل هایتور دبی بهار 97 دبی می باشد.همچنین تور دبی اسفند 96این هتل دارای یک زمینتور دبی بهمن 96 تنیس و اسکواش می باشد.با تور دبی همراه شوید تادر این هتل کنار عزیزانتان وقت تور دبی فروردین 97گذرانی کنید.


هتل کرون پلازا دبی

از هتل های بسیار زیبا و با شکوه 5ستاره دبیتور دبی نوروز 97می باشد.از امکانات  تور دبی فروردین 97هتل :سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز بدنسازی ،اسکواش ، رستورانتور دبی بهار 97 و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، استخر سرباز ، سونا ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت بیسیم در لابی هتل  می توان نام برد.این هتل برای کسانی که علاقه زیادی به خرید دارند این هتل به مرکز خرید نزدیک می باشد.این هتل بهتور دبی زمستان 96 اسکی دبی، تور دبی تعطیلات فروردین 97ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی وتور دبی بهمن 96 برج خلیفه دبیتور دبی اسفند 96 نزدیک می باشد. این هتلتور دبی دی 96 دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد و تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه فاصله دارد.تور دبی لحظات خوشی را در این هتل برای شما میهمانان عزیز آرزومندست.تعداد اتاق های این هتل 142 می باشد.کلیه اتاقها دارای صندوق امانات ، مینی بار، خدمات خانه داری همه روزه خدمات بیست و چهار ساعتهتور دبی زمستان 96 درون اتاقها از جمله صبحانه و نهار می باشد.هتل کرون پلازا لحظات خوش و دلنشینی را برای شما گردشگران تور دبی فراهم کرده است.


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از بهترین و زیباترین هتل های تور دبی نوروز 975ستاره دبی می باشد.فاصله ی اینتور دبی اسفند 96 هتل تا فرودگاه 2 کیلومتر می باشد.گردشگران تور دبی که نزدیکی تا مراکز خرید برایشان حائز اهمیت است اقامت در این هتل را پیشنهاد می کنیم.فاصله این هتل تا مترو و ایستگاه اتوبوسآفر تور دبی 10دقیقه می باشد.هتل تور دبی بهمن 96پارک حیات دبی دارای 225 اتاق میباشد.این هتل در کنار زمین گلف و قایق های بادبانی قرار گرفته است.از امکانات این هتلتور دبی بهار 97 هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي و ۴ اتاق كنفرانس و سالن آرایش و اجاره ی ماشین ،استخر ،فضایی با درختان نخل ، خدمات ویژه تور دبی فروردین 97برای معلولین می باشد.تور دبی آماده پذیراییتور دبی زمستان 96 از شما میهمان تور دبی دی 96عزیز و گرامیتور دبی تعطیلات فروردین 97 می باشد.

آدرس هتل پارک حیات : Dubai Golf Creek And Yacht Club, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
تلفن هتل پارک حیات : 
97146021234


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی یکی از بهترین هتل های وتور دبی نوروز 97 لوکسترین هتل با قیمت بسیار گران در سراسر دنیا می باشد.نمای این هتل همانند صلیب می باشد.تمام اتاق های این هتل رو به برج العرب می باشد.این هتل برای گردشگران تور دبی که توانایی هزینه بسیار بالای این هتل را دارا هستند مناسب است.تمامیتور دبی زمستان 96 اتاق های این هتل به اندازه ی یک خانه ی بسیار بزرگ با بهترین و لوکس ترین امکانات می باشد.تعداد اتاق های این هتل 202 د ر 28 طبقه می باشد.در این هتل بسیار زیبا شش رستوراننرخ ویژه تور دبی مجلل قرار دارد کهتور دبی اسفند 96 از معروف ترین آن رستوران دریایی می باشد.وجه تمایزتور دبی تعطیلات فروردین 97 این هتل با هتل های دیگر وفور ستارگان هالییودیتور دبی بهار 97 در این هتل می باشد.گردشگران تور دبی که برای مسافرت زوجی و یا مسافرت کاری به دبی سفر می کنند هتل برج العرب پیشنهاد خوبی است.

از امکانات هتل برج العرب: هتل استخر، تور دبی فروردین 97با امکانات ویژه و همچنین تور دبی بهمن 96ساحل اختصاصی، امکاناتتور دبی دی 96 برگزاری کنفرانس و جلسات کاری، سالن ورزش، پارکینگ مجانی وقیمت تور دبی تسهیلات برای معلولین حمامهای SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه‌ گردشگران تور دبی می باشد.



:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مینا سلام دبی

این هتل یکی از بهترین و معروف ترین تور دبی نوروز 97هتل های دبی می باشد که در بهترین جای جمیرا قرار دارد و تا مرکز شهر فاصله ی چندانی ندارد.این هتل مجهز به زمین گلف است.طراحی این هتل مدرن و بصورت خاورمیانهتور دبی زمستان 96 ایی بوده و تور دبی بهمن 96به پری زیبا معروف است.اکثر اتاق های این هتل روبه برج العرب و دریا می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته این است که تمام دکوراسیون های این هتل بصورت عربیتور دبی فروردین 97 می باشد. از امکانات مثل سالن ورزش،تور دبی فروردین 97 ساحل، خدمات ویژه برای تجار تور دبی بهار 97از قبیل اینترنت پر سرعت، کامپیوتر، پارکینگ مجانی، سرو ِ غذا در اتاق‌ها، سوییت، استخر و تسهیلات مخصوص معلولین را هم داراست.این هتل از لحاظ هتلداری زبان زده گردشگران تور دبی می باشد.فضای سنتی و تاریخیتور دبی اسفند 96 هتل مینا سلام یکی از بهترینتور دبی دی 96 و اعجاب انگیز ترین سفر را برای شما گردشگران تور دبی ارائه می دهد.این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا تور دبی تعطیلات فروردین 97فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.


هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل سوفیتل داون تاون دبی از هتل هایتور دبی نوروز 97 معروف و لوکس واقع در نزدیکی برج الخلیفه و  در نزدیکی سواحل جمیرا می باشد.دکوراسیون داخلی این هتل به صورت فرانسوی طراحی شده است.این هتل دارای 350 اتاق تور دبی زمستان 96می باشد.شما گردشگران تور دبی در هر جای این هتل امکان استفاده از نت راتور دبی اسفند 96 داشته باشید.این هتل دارای سه رستوران و استخر روباز دارد. اکثر اتاق ها روبه برج الخلیفه می باشد.انواع غذاهای تایلندی و یونانی در این رستوران ها سرو می شود که شما میهمانان تور دبی می توانید برای صرف غذا به این رستوران ها بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل سوفیتل داون تاون دبی: فعالیت های تفریحی: باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه،تور دبی تعطیلات فروردین 97 زمین،غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی،خدمات: سرویس دهی 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل،تور دبی دی 96 ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، تور دبی بهار 97آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلیتور دبی بهمن 96 لوکس و با امکانات کافیتور دبی فروردین 97 هستند هتل سوفیتل داون تاون را به شما پیشنهاد میکنیم.


هتل هایت ریجنسی دبی

هتل 5ستاره هایت ریجنسی دبی در منطق تور دبی نوروز 97جغرافیایی بسیار عالی نسبت به بازارچه ها, مکان های تور دبی اسفند 96تفریحی, و جاذبه های دیدنی  دبی می باشد.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه می باشد.این هتل ازسال 1977 به دستور شیخ رشید(حاکم دبی) آغاز شد و در 5 می افتتاح گردیده است.نمای بیرونی ساختمان بصورت ساختمان سه بعدی می باشد.این هتل دارای 414 اتاق و سوئیت می باشد.رفتار صمیمانه خدمات و کارکنان تور دبی بهار 97هتل باعث شده تا مسافران تور دبی این هتل را برای اقامت خود تور دبی زمستان 96انتخاب نمایند. با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتلتور دبی تعطیلات فروردین 97 لوکس 5ستاره بر ای شما گردشگران تور دبی فراهم خواهد شد.

امکانات هتل هایت ریجنسی دبی:

استخر در فضای باز، باغ , باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه، زمین تنیس، زمین گلفتور دبی فروردین 97، زمین بازی مخصوص کودکان، کارائوکه، ماساژ, رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی, تور دبی زمستان 96 سرویس دهی 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالنتور دبی بهمن 96 برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطهتور دبی دی 96 مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات گردشگری تور دبی می باشد.برای استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی این هتل باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.


هتل سنت رجیس دبی

هتل سنت رجیس دبی یکی از بهترین تور دبی نوروز 97هتل های 5 ستاره دبی می باشد.اگز به دنبال هتل بسیاز زیبا و با امکانات بالال و قیمت مناسب هستید هتل سنت رجیس دبی گزینه مناسبی است.نمای بیرونی این هتل بصورتتور دبی بهمن 96 ساختمان های قدیمی خاندان آستور نیویورک می باشد.تمایتور دبی بهار 97  آثاری که در این هتل بکار برده شده است از آثار برجاسته بوده که از این آثار می توان به نقاشی های روی دیوار که زیبایی این هتل را چنیدی برابر کرده است اشارهتور دبی اسفند 96 نمود.در این هتل باغ  هایی از جمله باغ موزه که نت موسیقی رو دیوار های آن کشیده شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 13 کیلومتر می باشد.از نکات قابل توجهی که  این هتل را از سایر هتل های دبی متمایز ساخته سکوی فرود هلیکوپتر برای میهمانان ویژه تور دبی می باشد.این هتل دار ای 234 اتاق می باشد.میهمانان تور دبی که نزدیکی به مرکز خرید برایشان حائز اهمیت استتور دبی دی 96 قابل ذکر است این هتل در جاده شیخ زاید قرار دارد و تنها تور دبی زمستان 96۱۰ دقیقه تا مرکز تجاری جهانی دبی و برج الخلیفه دبی فاصله دارد.

از امکانات این هتل: بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان ، لباسشویی ، تور دبی فروردین 97خشکشویی ، فکس و فتوکپی ، روزنامه ، صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، راهرو های بدون سیگار ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، اتاق های خانوادگی ، کرایه ماشین ، شاتل برای فرودگاه ، شاتلتور دبی تعطیلات فروردین 97 برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،اتاق جلسه و ... می شود .

آدرس هتل سنت رجیس : Al Habtoor City Sheikh Zayed Road - Dubai - United Arab 
تلفن هتل سنت رجیس : 97144355555


هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی یکیآفر تور دبی از گرانترین و لوکستور دبی نوروز 97 ترین هتل های پنج ستارهتور دبی بهمن 96 جمیرا می باشد.این هتل 26طبقه شامل 600 اتاق و سوئیت می باشد.نمای ساختمانی این هتل به کل امواج می باشد و ساخت داخلی آن هم از عناصر آب و خاک و آتشو باد طراحی شده است. وسعت و امکانات بی نظیر این هتل قابل مقایسه با هیچ هتلی نیست.رستوران این هتل هم در داخل هتل می باشد و هم در بیرون هتل در کناره جوی های روان و جنگل های سبز می باشد. اکثر اتاق های ان هتل روبهتور دبی بهار 97 دریا و برج العرب می باشد.امکانات این هتل:تور دبی اسفند 96صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها، 20 رستورانتور دبی زمستان 96 بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق و خدمات هتل: اینترنت پر سرعتتور دبی تعطیلات فروردین 97 در اتاقها و تمامی فضای هتل رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مالتور لحظه آخری دبی، نگهداری از کودک.این هتل لحظات رویایی را برای شما مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی به گردشگرانیتور دبی فروردین 97 به دنبال بهترین هتل و لوکس ترینتور دبی دی 96 هتل می باشند هتل جمیر ا بیچ ر ا توصیه نرخ ویژه تور دبیمی کند.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران اکسیژن کیش

از جملتور مستقیم کیشه رستوران های معروف و خوب کیشتور کیش نوروز 97 می توان به رستورانتور مسافرتی کیش اکسیژن اشاره کرد.اینتور کیش زمستان 96 رستوران با طبخ غذاهای دریایی و ایرانی باعثتور کیش اسفند 96 جلب بسیاری از گردشگران تور کیش شده است.شما می توانید تور کیش بهار 97از محیط آرام وتور کیش بهمن 96 دلنشین این رستوران تور کیش تعطیلات فروردین 97در کنار برخورد خوب کارکنان مجربش لذت تور کیش دی 96برده و اوقات خوشی را بگذرانید.

رستوران اکسیژن کیش

رستوران اکسیژن کیش


رستوران موج دریا کیش

رستوران موج دریا را تور کیش دی 96می توان در زمرهتور کیش نوروز 97 رستوران هایتور مسافرتی کیش ساحلی کیش قرار داد.این تور کیش زمستان 96رستوران با فضایی کاملا منحصر بفرد آماده ی پذیرایی از 50 نفر تور کیش بهمن 96با ارائه خدمات مطلوب تور کیش بهار 97می باشد.مسافران تور کیش می توانند از غذاهایتور کیش مشهد محلیتور کیش تعطیلات فروردین 97 و با کیفیت آن،با چشم اندازی روبهتور کیش اسفند 96 ساحل خلیج فارس لذت ببرند.

رستوران موج دریا کیش

 


رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

این رستوران تور کیش بهار 97یکی از رستوران های تور کیش نوروز 97معروف کیش می باشد. نمای داخلیتور کیش زمستان 96 این رستوران شیشه می باشد و به همین خاطر اینتور کیش بهمن 96 رستوران اولین رستوران کف شیشه ای در سراسر ایران می باشد. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند با رفتنتور کیش تعطیلات فروردین 97 یه این رستوران غذای مورد علاقهتور کیش بهمن 96 خود را سرو کنندتور کیش دی 96. این رستوران همه روزه ازتور کیش قیمت مناسب صبح تا شب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز میتور کیش بهار 97 باشد.

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش

رستوران کف شیشه ای پدیده کیش


رستوران باران کیش

رستوران باران کیش یکی از رتور کیش بهمن 96ستورانهای خوب جزیره تور کیش نوروز 97کیش می باشد. این رستوران در در پشت بازار زیتون قرار گرفته است. در این رستوران انواعتور کیش بهار 97 غذاهای ایرانی با کیفیت عالی سرو می شود. این رستوران انواع غذاهای کبابی و دریایی، دیزی سنگی ارائه می شود. اینتور کیش تعطیلات فروردین 97 رستوران دارای 55 نفر ظرفیت می باشد .ساعت کاری رستوران باران از ظهر تا شب می تور کیش زمستان 96باشد. در این رستوران سیگار کشیدن ممنوع می باشد. مسافران تور کیش می توانند تور کیش دی 96با رفتن به اینتور کیش اسفند 96 رستوران غذای مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت میل کنند.

  رستوران باران کیش


کافه ویونا کیش

کافه ویونا کیش یکی از کافه هایتور کیش نوروز 97 رو باز کیش می باشد و یکی از معروف ترین کافه های کتور کیش دی 96یش است, این کافه حدودا 25 میز دارد و ظرفیت پذیرانی 110نفر را دارد. مسافران تور کیش می توانند بعد از گردش روزانه تور کیش اسفند 96در کیش برای گذراندن ساعتی برای استراحت و استفادهتور کیش بهار 97 کردن از هوای مطبوع این کافهتور کیش تعطیلات فروردین 97 را انتخاب کنند تور کیش بهمن 96و آدرس این کافه, کیش خیابان فردوسی مرکز خرید تور کیش زمستان 96کیش می باشد.



:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های کیش,لوکس ترین رستوران های کیش,مناسب ترین رستوران های کیش,رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش هر روز برای 3000 نفر ظرفیتتور کیش نوروز 97 دارد.امکانات این پارکتور مستقیم کیش آبی بسیار قیمت تور کیشزیاد است تور کیش بهار 97و در کشور ما بی همتا است.در این پارک آبی تمام امکانات حتی میتواند مورد استفاده خانواده ها و در تمام سنین قرار بگیرد و کاملا امن و سالم هستند.تمام امکانات این پارک جدید و بروز هستند تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند تور کیش اسفند 96در این پارک آبی لذت ببرند.همچنین تعداد زیادیتور کیش زمستان 96 از ایتور نمایشگاه کیشن سرسره ها تور کیش بهمن 96کاملا جدید هستند و همتا ندارند.اما قابل ذکر است که این پارک آبیتور کیش دی 96 تاسیس شده ولی هنوز فعالیت خودتخفیف تور کیش را شروع نکرده است.ولی تور کیش قیمت مناسببه محض شروع تور کیش تعطیلات فروردین 97مسافران تور کیش میتوانند از این پارک استفاده کنند و لذت ببرند.



شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در جزیره زیبای کیش از بهترینتور کیش نوروز 97 تفریحات آبی تور کیش بهمن 96بشمار میرود که هیجان زیادی دارد.مسافران تور کیش میتوانند در این تیوب ها به صورت دسته جمعی یا تک نفره نشسته و یک وسیله قایق تندرو یا همان تور کیش زمستان 96جت بوت تیوب را بر روی آب با سرعت زیاد میکشد که لذتتور کیش اسفند 96 زیادی دارد.مسافران تور کیش که دنبال هیجان زیاد هستند پیشنهاد میشود حتما شاتل سواری را امتحان کنند.اما به مسافرانی که شاتل را سوار میشوند باید مراقب خود باشند تا در آبتور کیش بهار 97 نیافتند.شاتل سواری در کیش جز جاذبه های تور کیش دی 96گردشگری محسوب میشود که هر ساله تعدادتور کیش تعطیلات فروردین 97 نفراتی که شاتل را امتحان میکنند افزایش میباشد.


مراکز آموزش غواصی کیش

غواصي در سواحل تور کیش اسفند 96كيش به دليل مرجانيتور کیش نوروز 97 بودن جزيره و شفافيت آب دريا كه امكان تماشاي انواع آبزيان زيبا و منحصر به فرد اين منطقه را ميسر مي سازد جاذبه فراواني براي گردشگران و شهروندان كيش بوجود آوردهتور کیش زمستان 96 و افراد زیادی با رفتن به تور کیش به این تفریح می پردازند.در جزبرهتور کیش بهمن 96 کیش دو مركز وجود دارد که غواصی را به علاقمندان این رشته آموزش می دهند. مراکز غواصی کیش همه روزه (365 روز در سال) تورهای غواصی و اسنورکلینگ را به بهترینتور کیش دی 96 دایوسایت های کیش برگزار می نماید. تورهای غواصی به دایوسایت های دور و  نزدیک جزیره کیش و جزیره های اطراف ، دایو سایت های دور از جزیره کیش. کشتی غرق شده داما ، غواصی عمیق ، غواصی در مناطق مرجانی ، غواصیتور کیش بهار 97 در آبهایتور کیش تعطیلات فروردین 97 جریان دار و هر دایوسایتیتور کیش بهمن 96 که شما مایل به غواصی در آن باشید.

 

مراکز آموزش غواصی کیش

 

مراکز آموزش غواصی کیش


سالن غدیر کیش

این سالن با مساحتی 1800تور کیش بهار 97 متر مربع آماده تور کیش زمستان 96برگزاری انواع ورزش های رزمیتور کیش نوروز 97،کشتی،بوکس استتور کیش دی 96 تا مسافران تور کیش بتوانند استفاده تور کیش بهمن 96کنند.زمان تور کیش اسفند 96شروع سالن 17تور کیش تعطیلات فروردین 97 الی 23 میباشد.



:: برچسب‌ها: مناسب ترین مراکز ورزشی,بهترین مراکز ورزشی,ارزان ترین مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحلتور کیش نوروز 97 جزیره کیش است که با تاکید بر تور کیش از تبریزحفظ محیط زیست و رونق گردشگری تور کیش و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران تور کیش بتوانند در فضایی آرام، تور ارزان کیشلحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.تور کیش زمستان 96طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامتتور کیش بهمن 96 به عرض شش و نیم متر و نصبتور کیش دی 96 دستگاه های ورزشی ،به مسافران تور کیش این امکان را می دهد تا تور کیش اسفند 96در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند.نصب 15 مجسمه فایبر گلاستور کیش بهار 97 برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهاقیمت تور کیشی خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ،تور کیش تعطیلات فروردین 97 طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.


رویال راک کیش

رویال راک کیش مجموعه ای است که شامل چند صخره باتور کیش نوروز 97 جنس گرانیتی در اندازه های بزرگ و کوچک می باشد ، مراحل به وجود آمدن این سایت به این صورتتور کیش بهمن 96 است که در ماه اسفند سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که به وسیله ی یدک کش بلژیکی که سی رویال نام داشت از عمان به سمت بحرین حمل می شد که در راهتور کیش زمستان 96 طوفان شد و به ساحل های کیش به درون آب ریخته شد . این مجموعه زودتر از آنچه انتظار می رفت به زیستگاه بسیار زیبایی برای آبزیان تبدیل شد. شما گردشگران در سفر تور کیش می توانید این سات که دارایتور کیش اسفند 96 عمق 12 متتور کیش تعطیلات فروردین 97ر می باشد و دارای انواع گونه های تور کیش بهار 97ماهی می باشد و بستری مصنوعی برای این موجودات تور کیش دی 96است را بازدید کنید. این مجموعه در اسکله تابان قرار دارد.


برج طلایی کیش

برج طلایی کیش دارای 2 برج طلایی رنگ در 17 طبقه میباشد تور کیش نوروز 97که دارای 318 واحد,222 پارکینگ,318 واحد انباری میباشد که مسافران تور کیش میتوانند در این برج طلایی زیبا لحظات خوبی را داشته باشند.این برج تور کیش بهار 97دارای 3 آسانسور میباشد که یکی از آنها مسافر بری،یکی خدمات رسانی و آخری برای حمل بار میباشد.مسافران تور کیش همچنین میتوانند در این برج از سالنتور کیش زمستان 96 ورزشی،کافی شاپ،رستوران،بیلیارد،سونا،جکوزیتور کیش بهمن 96 و دو استخر که در طبقه آخر قرار دارد میتوانندتور کیش اسفند 96 استفاده کنند.مسافران تور کیش در طول اقامتشان میتوانند در این برج هم اقامتتور کیش تعطیلات فروردین 97 داشته باشند.


شب های کیش

روز های کیش بسیار زیبا تور کیش بهمن 96است که تمام گردشگران تور کیشتور کیش نوروز 97 طرفدار این جزیره هستند میتوانند در روز به استخر،خوش گذرانی و خرید بپردازند و لحظات خوبی راتور کیش اسفند 96 بگذارنند.اما شبتور کیش زمستان 96 های کیش حال و هوای دیگری دارد عده ای از مسافران تور کیش در شب های کیش به خیابان های پر از سکوت کیش می آیند و در کنار اسکله به موسیقی دلنواز گوش کنند.مسافران تور کیش مطمئنا میتوانند تور کیش دی 96لذت ببرندتور کیش بهار 97 و در کنار خانوادهتور کیش تعطیلات فروردین 97 بهترین لحظات را داشته باشند.

 


حیات وحش کیش

حیات وحش کیشتور کیش بهمن 96 دارای حیواناتی مانند گربه،خندگ،خارپشت ایرانی،تور کیش نوروز 97موش،جربیل میباشد.در این جزیره آهو ها به صورت آزاد گردش کنند اما شکار آنها ممنوع میباشد.پرندگان به دلیل آب و هوای خوب به این جزیره مهاجرت میکنند.در کنار باغ بهشت میتوان از انواع پرندگان دیدن کردند پرندگانی از جمله بلبل،چکاوکتور کیش زمستان 96 کاکلی،عقاب ماهیگیر،حواصیل خاکستری میباشد تور کیش تعطیلات فروردین 97همچنین از خزندگان که در این جزیره هستند میتوان به:لاک پشت،مارمولک،مار میباشد.شنا در این دریا بسیار بی تور کیش اسفند 96خطر بوده زیرا کوسه وجود ندارد تور کیش دی 96البته وجود دارد ولی از ماهی های تور کیش بهار 97کوچک تغذیه میکنند و برای شناگران تور کیش بی خطرند.



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های کیش,هیجان انگیز ترین دیدنی های کیش, مناسب ترین دیدنی های کیش,جذاب ترین دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پاراسیلینگ کیش

مسافران تور کیش جهت گذراندن اوقاتیتور کیش نوروز 97 خوش و به یاد ماندنی درتور کیش زمستان 96 جزیره زیبای تخفیف تور کیشکیش،پاراسیلینگ می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.این نوع ورزش آبی جزو تفریحات موجود در کیش می باشد.قایق موتوری به سمت جلو حرکت کرده و فردی که توسط چتر به قایق وصل شده تور کیش بهار 97را،به سمت جلو تور کیش بهمن 96می کشد.ما به شما انجام این ورزشتور کیش تعطیلات فروردین 97 آبی را در جزیره کیشتور کیش اسفند 96 به همراه دوستانتور کیش قیمت مناسب خود پیشنهادقیمت تور کیش می کنیم.

پاراسیلینگ کیش

 


اسکله کابلی کیش

از جاذبه های پرطرفدار و هیجانتور کیش بهمن 96 انگیز جزیرهتور کیش نوروز 97 کیش،پارکتور کیش تعطیلات فروردین 97 کیبل اسکی یا اسکله کابلی می باشد.این مجموعه جزو نخستین مرکز اسکی روی آب در خاور میانه است.این اسکله به طول 860 متر با استانداردهای بین المللی تور کیش زمستان 96ایجاد شده و این باعث شده مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش اسفند 96و مسافران تور کیش قرار بگیرد.ورزش اسکی تور کیش دی 96از جمله ورزش های مفرح است کهتور کیش قیمت مناسب هر کس با هر رده یتور کیش بهار 97 سنی می تواند از آن بهره ببرد.

اسکله کابلی کیش

اسکله کابلی کیش


 

کشتی نوید کیش

 

کشتی نوید کیش ازتور کیش بهمن 96 بهترین کشتی هایتور کیش نوروز 97 تفریحیتور کیش تعطیلات فروردین 97 در جزیره کیش می باشد. تور کیش زمستان 96این کشتی ساخت ژاپن است. کشتی نوید از 3 طبقه تشکیل شده است که دارای سالن های موزیک، کافی شاپ دریایی، سالن وی آی پی و... تشکیل شده استتور کیش تعطیلات فروردین 97. مسافران و گردشگران تورتور کیش بهار 97 کیش می توانندتور کیش اسفند 96 با تهیه بلیط تور کیش دی 96دو ساعت بر روی کشنی باشند و بر روی آب های نیلگون تور کیش تعطیلات فروردین 97خلیج فارس یک شام لذیذ میل نمایند.

 

کشتی نوید کیش


پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

مجموعه تفريحي پارک دلفین با مساحتي تور کیش نوروز 97حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفیناریوم در ايران است. در دلفیناریوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جملهدلفين، شير دريايى تور کیش بهمن 96شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوندتور کیش زمستان 96 ديدن كنند. فضاي سبز پارک دلفین شامل بيش از يكصد گونه گياهيتور کیش تعطیلات فروردین 97 از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كندتور کیش اسفند 96 كارپوس، جونياتور کیش دی 96 پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي تور کیش بهار 97جزیره کیش و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

 

پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

 

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش


خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی کیش با قدمت 200 سال تور کیش نوروز 97درقدیمی ترین محله جزیره کیش(سفین قدیم) قرار دارد. این خانه در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع حدود ۲۰۰ سال پیش بنا شده و دارای ۱۵ اتاق و دو حیاط مجلسی و حیاط خانوادگی بوده و از سبک معماری کاملاً بومی برخوردار است. این خانه به منظور معرفیتور کیش اسفند 96 تاریخ ، فرهنگ ، آداب و رسوم ، معیشت و صنایع دستی تور کیش دی 96منحصر به فرد بومیان کیش ، با هدف اشتغالزایی برای بومیان محله و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای تور کیش زمستان 96جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شد. تور کیش تعطیلات فروردین 97 خانه مردم شناسی برای بومیان نسل گذشته کیش بویژه اهالی سفین قدیم منزلت و جایگاه ویژه ای دارد زیرا اغلب آنها مکتب خانه و فراگیری قرآن را در آن گذرانده و در واقع این خانه حکم مدرسه محله سفین را در گذشته داشته است. هدف از برپایی این خانه مردم شناسی فراهم کردن فضایی با اصالت و سنتی برای معرفی بومیان و فعالیتتور کیش بهمن 96 های آنها در دوران گذشته تور کیش بهار 97به مسافران و مهمانان تور کیش است. 

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 




:: برچسب‌ها: جذاب ترین دیدنی های کیش,مناسب ترین دیدنی های کیش,مناسب ترین دیدنی های کیش,بهترین دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش درتور کیش نوروز 97 زمینی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربعتور کیش زمستان 96 در جزیره زیبا تور ارزان کیشکیش ساخته شده تا  همه گردشگران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگینتور کیش اسفند 96 می باشد  و مساحت غرفه ها ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰تور کیش دی 96 متر مربع میباشد .این بازار حتیتور کیش بهار 97 به ظاهر یک بازار زیاد مشتریتور فوق العاده کیش پسند نباشد ولی جز بهترینتور کیش تعطیلات فروردین 97 مراکز خرید کیشتور کیش بهمن 96 تعلق دارد.


مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید تور کیش از تبریزرویا مال تور کیش اسفند 96از بهترین مراکز خرید جزیره کیشتور کیش نوروز 97 است که در بهمن سالتور کیش زمستان 96 1394 به بهره برداری رسیده است.تمام اجناس این فروشگاهتور کیش بهار 97 برند هستند.مسافران تور کیش میتوانندتور کیش دی 96 تمام وسایل و پوشاک مورد نیاز خود را از این تور کیش بهمن 96مرکز خرید خریداری کنند.


مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش دارای در زمینی به مساحت 4000 تور کیش نوروز 97متر ساخته تور کیش اسفند 96شده است.بهترین حسن این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها است.در این مرکز خریدتور کیش بهار 97 دو طبقه تجاری،دو طبقه اداری است.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود تور کیش دی 96دارد تا مسافران تور کیش پس اتمام خرید های خود میتوانند در رستوران غذا تور کیش بهمن 96سفارش دهند و لذت یک خرید خوبتور کیش زمستان 96 را داشته باشند.مرکز خرید دیپلمات چشم انداز رو به دریایتور کیش تعطیلات فروردین 97 خلیج فارس را دارد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته است.


مرکز خرید میکا کیش

مرکز خرید میکا از زیباترین مجتمع هایتور کیش بهمن 96 تجاری تفریحی کیشتور کیش نوروز 97 میباشد.درتور کیش اسفند 96 این مجتمع سینما،بولینگ،مرکز خرید وسیع،تونل باد،شهر کودکان،شهر عجایب،آکواریوم،گلف دیجیتال،سالن پاتیناژ،تله کابین وجود دارد تا مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان بتوانند در این مکان علاوه برمکان های خرید،تفریحی،ورزشی،فرهنگی نیز داشته باشند و تور کیش زمستان 96لحظاتتور کیش دی 96 خوبی را سپری کنند.از دیگر امکانات میکا مال تور کیش بهار 97میتوانیم به:اینترنتتور کیش تعطیلات فروردین 97،استخر،آسانسور،پله برقی،فضای سبز،زنگ خطر اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.


بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیرهتور کیش بهمن 96 كیش است كهتور کیش نوروز 97 مابین بازارهای پردیستور کیش اسفند 96 یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش میتوانند همه روزه رأس تور کیش بهار 97ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازارتور کیش تعطیلات فروردین 97 با اجرای برنامه‌های تور کیش زمستان 96شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش



:: برچسب‌ها: مناسب ترین مراکز خرید کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,نرخ ارزان مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش جز آن دسته ازتور کیش تعطیلات فروردین 97 بازار های کیش میباشد تور کیش نوروز 97که محصولاتتور ارزان کیش دریایی را درتور کیش زمستان 96 اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.در این بازار انواع ماهی های خلیج فارس به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز فروخته میشود.بازار ماهی فروشان در 12 غرفه ماهی فروشی و 2 غرفه پاک کردن ماهی است تا مسافران تور کیش به راحتی در همانجا ماهی های خود را پاک کنند.این بازارتور کیش بهمن 96 با کتیبه هایتور فوق العاده کیش سفالی با نقش مرجانی تور کیش اسفند 96تزئین شده و دارای پیشرفته ترینتور کیش دی 96 سیستم تهویهتور کیش بهار 97 است.


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری-اداری پادنا تور کیش بهمن 96کیش با 56 واحد نمایشگاهیتور کیش نوروز 97 و 48 واحد در دو طبقه تور کیش زمستان 96بین میدان هرمز و خلیج فارس احداث گردیده است.این مرکز خرید با فروش کالاهای تور کیش دی 96با کیفیت تور کیش اسفند 96و متنوع مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد.زمینه یبلیط تور کیش فعالیت تور کیش بهار 97مرکز تجاری پادنا بیشترتور کیش تعطیلات فروردین 97 در زمینه مبلمان است.

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش تور کیش تعطیلات فروردین 97یکی از مراکز معروفتور کیش نوروز 97 کیش می باشد که تور کیش زمستان 96در سال 1384 در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید یک بازار محلی بود که در دو طبقه تشکیل شده است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد. زمینه فعالیت این مرکز تور کیش بهار 97خرید شامل: پوشاک، مواد غذایی تور کیش دی 96و هر آنچه که مسافران تور کیش نیاز داشته باشند می باشد. میافران و گردشگران تور کیش می توانند در اینتور کیش بهمن 96 مرکز خرید وسایلتور کیش اسفند 96 مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز صدف کیش

مرکز صدف کیش


مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید در سال 1391 افتتاح شده و تور کیش نوروز 97یکی از مجتمع های معروف کیش تور کیش دی 96در بین گردشگران تور کیش است. این مجتمع در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضهتور کیش بهار 97 می کنند. در مرکز خرید دامون در کیش انواع فروشگاه های پوشاک، تور کیش زمستان 96کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد .همچنین به دليل داشتن فود كورتتور کیش تعطیلات فروردین 97 در طبقه فوقاني آن و تور کیش بهمن 96مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصيتور کیش اسفند 96 براي گردشگران و شهروندان كيش ایجاد کرده است.

 

مرکز خرید دامون کیش

 

مرکز خرید دامون کیش


مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مال از بهترین مراکز تور کیش بهمن 96خرید این جزیرهتور کیش نوروز 97 میباشد.مسافران محترم تور کیش و همچنینتور کیش دی 96 کیشوندان عزیز میتوانند تور کیش بهار 97در این پاساژ بهترین خرید های خود را داشته باشند و لذت یک خرید را در این مرکز خریدتور کیش اسفند 96 داشته باشند.بیشتر غرفه های این پاساژ برند میباشند و بهترین تور کیش تعطیلات فروردین 97کیفیت را دارند تا مسافران تور کیش از خرید های خوتور کیش زمستان 96د راضی باشند.



:: برچسب‌ها: ارزان ترین مراکز خرید کیش,مناسب ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,لوکس ترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سوئیت نوبنیاد کیش

سوئیت نوبنیاد کیش از سوئیتتور کیش نوروز 97 های تمیز و شیک اینتور کیش تعطیلات فروردین 97 جزیره میباشدتور کیش هتل مارینا پارك کیش که داریتور کیش بهمن 96 بهترین امکانات رفاهی تور کیش اسفند 96برای مسافران تور کیش میباشد.این امکانات شامل:میز بیلیارذ،فوتبال دستی،مبله است که مسافران تور کیش استفاده کنند و لذتتور کیش زمستان 96 ببرند.سوئیت نوبنیادتور کیش بهار 97برای آن دسته از مسافران تور کیش که خانوادگی سفرتور کیش دی 96 میکنندتور ارزان کیش مناسب است.


هتل خیام کیش

هتل خیام از هتل های خوب یک ستاره تور کیش نوروز 97کیش است کهتور کیش اسفند 96بسیار تمیز و شیک است سرویستور کیش دی 96 دهی این هتل بسیار خوب استتور کیش بهار 97.ترانسفر فرودگاهی نیز دارد.این هتل به ساحل نزدیک است کهتور کیش تعطیلات فروردین 97 این یک پوینت مثبت بین مسافران تور کیش است.این هتل به صورت ویلایی بوده است.مسافران تور کیش به دنبال تور کیش بهمن 96هتلی ارزان و تمیز در کیش هستند میتوانندتور کیش زمستان 96 از این هتل تور فوق العاده کیشبرای اقامت خود استفادهتور کیش بهار 97 کنند.


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان از هتلتور کیش بهار 97 های تک ستاره کیشتور کیش نوروز 97 است.این هتلتور کیش اسفند 96 دور از مرکز شهر است.مسافرانتور کیش دی 96 تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد شود میتوانند از این هتل برای اقامت استفاده کنند.کیفیت غذا های این هتل معمولی است.

امکانات هتل فرشتگانتور کیش بهار 97 برای مسافران تور کیشتور کیش بهمن 96:رستوران، اینترنت،كافی شاپتور کیش زمستان 96،ماهواره،نمازخانه، تور کیش بهار 97یخچال، تلویزیون و دیگر امکاناتی که تور کیش تعطیلات فروردین 97موجب آرامش خاطر مسافران تور کیش میشود.


هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ از هتل های کیش است که در مرکز تور کیش نوروز 97شهر قرار دارد. این هتل تور کیش اسفند 96دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.فاصله این هتل تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.غذای رستوان این هتلتور کیش بهمن 96 بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند تا مسافران تور کیش لذت ببرند.

امکانات هتل پانیذ ویژهتور کیش بهار 97 مسافران تور کیش:تور کیش زمستان 96اینترنت،سونا،جکوزی،تور کیش تعطیلات فروردین 97استخر،کافی شاپ،رستوران،باشگاهتور کیش دی 96 ورزشی،ترنسفر فرودگاهی و دیگر امکانات که موجب میشود این هتل جز هتل های 2 ستاره قرار بگیرد.


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس هتلی یک ستاره است برای مسافرانی تور کیش نوروز 97که میخواهند اقامتی ارزان رت تور کیش اسفند 96در کیش تجربه کنندتور کیش دی 96.این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته است.هتل ققنوس به اسکله تفریحی و بازار های خوب کیش نزدیک است تا مسافران تور کیش بتوانند زود تر به بازار برسند.هتل ققنوس دارای آمفی تئاترتور کیش بهمن 96 است که ظرفیت تقریبا 300 نفر را دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامتتور کیش زمستان 96 خوبی را داشته باشند.



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور کیش,بهترین تور کیش,ارزان ترین تور کیش,مناسب ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها،در جزیره زیبای کیش در کنار بازار مرجان واقعتور کیش نوروز 97 شده است.ویلاهایتور کیش زمستان 96 ساحلی تور ارزان کیشاین هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت به یاد ماندنی برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.داشتن فضای سبز،مسیر دوچرخه سواری،فضایی برای پیاده روی،خدمات خشکشویی،تلوزیون،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاه،اجاره ماشین،چایخانه سنتیتور کیش بهار 97،رستوران با طبخ غذای با کیفیت در کنار موزیکتور کیش اسفند 96 زنده و دیگر خدمات رفاهی در اختیار میهمانان هتل تور کیش دی 96می باشد.از دیگر نکات تور کیش بهمن 96مثبت هتل دیدنیها،قیمتی مناسب به همراه خدماتیتور کیش تعطیلات فروردین 97 مطلوب می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


هتل الیت کیش

هتل الیت کیش ازجمله هتل هایتور کیش اسفند 96 2 ستاره خوب کیش محسوبتور کیش نوروز 97 می شود که برایتور کیش زمستان 96 جذب میهمان بیشتر در هتل خود،یک رستوران شیشه ای بر روی آب ساخته است.هتل الیت بخاطر موقعیت جغرافیاییتور کیش دی 96 خوب خود گردشگران تور کیش زیادی را به خودتور کیش بهار 97 جذب نموده است.برخوردتور کیش بهمن 96 خوب کارکنان هتل ازتور کیش تعطیلات فروردین 97 دیگر ویژگی های ممتاز این هتلتور کیش از تبریز مقرون به صرفه می باشد.

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش


هتل برج های طلایی کیش

هتل 5 ستاره برج های طلایی واقعتور کیش بهار 97 در نوار ساحلی کیش بینتور کیش نوروز 97 میدان مرجان و پارس تور کیش اسفند 96می باشد.این هتل فوق العاده،دارای 318 واحد به همراه امکاناتی شامل:فضای سبز،سالن بدنسازی،ایروبیک،سالن بیلیارد،استخر روباز در طبقه آخر هتل و مشرف به دریا،استخر سرپوشیده در بلیط تور کیشطبقه منفی یک،سونا تور کیش تعطیلات فروردین 97و جکوزی،لابی مرکزی با طراحیتور کیش زمستان 96 خاص،سالن کنفرانس،خدمات نگهداریتور کیش دی 96 از اطفال،سیستم اطفای حریق و دیگر خدمات رفاهی تور کیش بهمن 96در اختیار تمامی مسافران تور کیش می باشد.

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش


هتل کوثر کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که با خیال راحت می توان به تفریحتور کیش نوروز 97 در ساحل پرداخت،هتل کوثر می باشد.این هتل تک ستاره در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و تور کیش زمستان 96محیط امن آن برای بازی کودکان بسیار مناسب می شود.داشتن ساحل اختصاصی،کافی شاپ،سوئیت هایتور کیش بهار 97 متعدد،اینترنت پرسرعت،رستوران با سرو غذاهای با کیفیت،پارکینگ،چایخانه سنتی و... از جمله امکانات رفاهی موجود برای تمامی مسافران تور کیش می باشد.رستوران شاندیز صفدری و کافه مارینا پارک در فاصله 200 متری تور کیش دی 96هتل کوثر واقع شده است.گردشگرانتور کیش تعطیلات فروردین 97 تور کیش می توانند برای رفتن به مراکزتور کیش بهمن 96 خرید و تور کیش اسفند 96تفریحی کیش از تاکسی سرویس های موجود استفاده کنند.

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش


برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی دنا از اولین برج های مسکونی هوشمند تور کیش نوروز 97جزیره ی زیبای کیش محسوب می شود.این برج در 16 طبقه با واحد های 75 تا 355 متری در تمامی اوقات شبانه روز میزبان گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید از چشم انداز زمین گلف و خلیج همیشه نیلگون فارس لذت برده و اوقات تور کیش بهمن 96خوشی را سپری تور کیش زمستان 96کنید.زمین گلف موجود در روبه روی برج دارای هفت دریاچه است و جزو بزرگترین زمین گلف های خاور میانه به شمار می رود.در محوطه ی برج شما می توانید از فضای سبز آن که 6000 متر مربع می باشد لذتتور کیش دی 96 ببرید.این برج منحصر بفرد دارایتور کیش بهار 97 امکاناتی چون: تراس های بزرگ،سالن هایتور کیش تعطیلات فروردین 97 ورزشی مجهز،سنسورهایتور کیش اسفند 96 هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد.

برج مسکونی دنا کیش



:: برچسب‌ها: ارزان ترین نرخ هتل کیش,نرخ ارزان تور کیش,قیمت تور کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید فلورمار آنتالیا

یکی از محبوب ترینتور آنتالیا فروردین 97 مراکز خرید آنتالیا درمیان تور آنتالیا نوروز 97گردشگراننرخ تور آنتالیا و مسافران تور آنتالیا به خصوص تور آنتالیا بهمن 96خانوم ها مرکز خرید فلورمار می باشد. این مرکز خرید مرکز فروش انواع لوازم آرایشی بهداشتی با مارک های معتبر مانند فلور مار می باشد این مارک از سال 1970 شروع به کار کرده در طول این سال تور آنتالیا چارترها جایگاه اش را حفظ کرده است. تور آنتالیا دی 96در این مرکز خریدتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 سینما رستوران و کافتور آنتالیا بهار 97ه برای تفریح و رفع خستگی برایتور آنتالیا زمستان 96 بازدید کنند گانتور آنتالیا اسفند 96 موجود می باشد.

 


مر کز خرید سینارهالی آنتالیا

این مرکز خرید در سال 1935 تاسیس شده است درتور آنتالیا نوروز 97 این مرکز خرید انواع قالی چه ها تور آنتالیا فروردین 97و تابلو فرشها که از جنس پنبه و نخ ابریشم می باشد. این مرکز خرید تخصصی تور آنتالیا بهار 97که در حوضه قالیچه و فرش و تابلو فرش کار می کند به نوعی یکی از منحصرتور آنتالیا اسفند 96 به فرد تتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97رین مراکز خرید آنتالیا در نوع خود می باشد. لازم به ذکراست پذیرش تور آنتالیا دی 96سفارش برای افرادیتور آنتالیا بهمن 96 که نوعتور آنتالیا چارتر خاصی قالی و فرش طرح مد نظرشانتور آنتالیا زمستان 96 میشود.

 


بازار آنتالیا

بازار سرپوشیده آنتالیا یکیتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 از بازارهای قدیمیتور آنتالیا نوروز 97 و سنتی ترکیه که در مرکز شهر در زمینی به مساحت 480000 مترمربع  واقع شده است . لوازم ضروری خریدتور آنتالیا اسفند 96 طلا، زیورآلات، لباس و ادویه و... برای مسافران تور آنتالیا قصدتور آنتالیا زمستان 96 خرید با قیمت مناسب را دارند این بازار می تواند بهترین انتخاب می باشد. در اینتور آنتالیا بهمن 96 بازار ها ملزو ماتی برای گردشگرانتور آنتالیا دی 96 مشافران تور آنتالیا نظیرتور آنتالیا چارتر سرویستور لحظه آخری آنتالیا های تاکسیتور آنتالیا فروردین 97، شعبات بانک هاتور آنتالیا بهار 97 و جایگاه بنزین هم موجود می باشد. 


مرکز خرید تانساس آنتالیا

مرکز خرید تانساس آنتالیا یکی  محبوبتور آنتالیا نوروز 97 ترین مراکز خرید در میان مردم محلی وتور آنتالیا دی 96 هم گردشگران و مسافران تور آنتالیا می باشد این مرکزخرید زنجیره ای است و چندین شعبه در آنتالیا دارد. در این مرکز خرید انواع مواد غذایی نظیر سبزیجات و مواد غذایی و انواع کیف و کفش و پوشاک و انواع ابزار برقی دیجتالی و لوازم آرایشیتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 بهداشتی موجود می باشد  شما برای جابه جایی در میان طبقات می توانید از پله ای برقی و آسانسور ها استفاده تور آنتالیا بهار 97کنید در این فروشگاه تور آنتالیا بهمن 96ماشین مخصوص برای افرادی که بچه به همراه خودشان دارد موجود می باشد، لازم به ذکر است در طبقه اول این مرکز خرید رستوران انواع غذا های ترکی و بین المللی و  انواع دسر تور آنتالیا زمستان 96و نوشیدنی ها مو جود می باشد تور آنتالیا چارترو شما می توانید بعد از خرید تور آنتالیا فروردین 97برای صرف غذا و نوشیدنیتور آنتالیا اسفند 96 به رستوران رفته و از غذا های آن لذت ببرید.


 

مرکز خرید ام ام مایگروس آنتالیا

 

این مرکز خرید یک نوعتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 فروشگاه زنجیره ایی بسیار عالی و با مواد با کیتور آنتالیا نوروز 97فیت می باشد.همچنین در این تور آنتالیا اسفند 96فروشگاه انواع کافی شاپ ها و رستوران های مشهور وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند پس از خریدتور آنتالیا فروردین 97 در این کافیشاپ لحظات رویایی را روبه دریای مدیترانه سپری کنید.علاوه بر رستورانتور آنتالیا بهار 97 و کافیشاپ و 8 تور آنتالیا بهمن 96سینمای بسیار معروف دارد.با تور آنتالیا همراه شوید و از تور آنتالیا زمستان 96این فروشگاهتور آنتالیا دی 96 بسیار معروفتور آنتالیا چارتر دیدن نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید آنتالیا,مناسب ترین مراکز خرید آنتالیا,لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا,ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید فلورمار آنتالیا

یکی از محبوب ترینتور آنتالیا فروردین 97 مراکز خرید آنتالیا درمیان تور آنتالیا نوروز 97گردشگراننرخ تور آنتالیا و مسافران تور آنتالیا به خصوص تور آنتالیا بهمن 96خانوم ها مرکز خرید فلورمار می باشد. این مرکز خرید مرکز فروش انواع لوازم آرایشی بهداشتی با مارک های معتبر مانند فلور مار می باشد این مارک از سال 1970 شروع به کار کرده در طول این سال تور آنتالیا چارترها جایگاه اش را حفظ کرده است. تور آنتالیا دی 96در این مرکز خریدتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 سینما رستوران و کافتور آنتالیا بهار 97ه برای تفریح و رفع خستگی برایتور آنتالیا زمستان 96 بازدید کنند گانتور آنتالیا اسفند 96 موجود می باشد.

 


مر کز خرید سینارهالی آنتالیا

این مرکز خرید در سال 1935 تاسیس شده است درتور آنتالیا نوروز 97 این مرکز خرید انواع قالی چه ها تور آنتالیا فروردین 97و تابلو فرشها که از جنس پنبه و نخ ابریشم می باشد. این مرکز خرید تخصصی تور آنتالیا بهار 97که در حوضه قالیچه و فرش و تابلو فرش کار می کند به نوعی یکی از منحصرتور آنتالیا اسفند 96 به فرد تتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97رین مراکز خرید آنتالیا در نوع خود می باشد. لازم به ذکراست پذیرش تور آنتالیا دی 96سفارش برای افرادیتور آنتالیا بهمن 96 که نوعتور آنتالیا چارتر خاصی قالی و فرش طرح مد نظرشانتور آنتالیا زمستان 96 میشود.

 


بازار آنتالیا

بازار سرپوشیده آنتالیا یکیتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 از بازارهای قدیمیتور آنتالیا نوروز 97 و سنتی ترکیه که در مرکز شهر در زمینی به مساحت 480000 مترمربع  واقع شده است . لوازم ضروری خریدتور آنتالیا اسفند 96 طلا، زیورآلات، لباس و ادویه و... برای مسافران تور آنتالیا قصدتور آنتالیا زمستان 96 خرید با قیمت مناسب را دارند این بازار می تواند بهترین انتخاب می باشد. در اینتور آنتالیا بهمن 96 بازار ها ملزو ماتی برای گردشگرانتور آنتالیا دی 96 مشافران تور آنتالیا نظیرتور آنتالیا چارتر سرویستور لحظه آخری آنتالیا های تاکسیتور آنتالیا فروردین 97، شعبات بانک هاتور آنتالیا بهار 97 و جایگاه بنزین هم موجود می باشد. 


مرکز خرید تانساس آنتالیا

مرکز خرید تانساس آنتالیا یکی  محبوبتور آنتالیا نوروز 97 ترین مراکز خرید در میان مردم محلی وتور آنتالیا دی 96 هم گردشگران و مسافران تور آنتالیا می باشد این مرکزخرید زنجیره ای است و چندین شعبه در آنتالیا دارد. در این مرکز خرید انواع مواد غذایی نظیر سبزیجات و مواد غذایی و انواع کیف و کفش و پوشاک و انواع ابزار برقی دیجتالی و لوازم آرایشیتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 بهداشتی موجود می باشد  شما برای جابه جایی در میان طبقات می توانید از پله ای برقی و آسانسور ها استفاده تور آنتالیا بهار 97کنید در این فروشگاه تور آنتالیا بهمن 96ماشین مخصوص برای افرادی که بچه به همراه خودشان دارد موجود می باشد، لازم به ذکر است در طبقه اول این مرکز خرید رستوران انواع غذا های ترکی و بین المللی و  انواع دسر تور آنتالیا زمستان 96و نوشیدنی ها مو جود می باشد تور آنتالیا چارترو شما می توانید بعد از خرید تور آنتالیا فروردین 97برای صرف غذا و نوشیدنیتور آنتالیا اسفند 96 به رستوران رفته و از غذا های آن لذت ببرید.


 

مرکز خرید ام ام مایگروس آنتالیا

 

این مرکز خرید یک نوعتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 فروشگاه زنجیره ایی بسیار عالی و با مواد با کیتور آنتالیا نوروز 97فیت می باشد.همچنین در این تور آنتالیا اسفند 96فروشگاه انواع کافی شاپ ها و رستوران های مشهور وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند پس از خریدتور آنتالیا فروردین 97 در این کافیشاپ لحظات رویایی را روبه دریای مدیترانه سپری کنید.علاوه بر رستورانتور آنتالیا بهار 97 و کافیشاپ و 8 تور آنتالیا بهمن 96سینمای بسیار معروف دارد.با تور آنتالیا همراه شوید و از تور آنتالیا زمستان 96این فروشگاهتور آنتالیا دی 96 بسیار معروفتور آنتالیا چارتر دیدن نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: نرخ ویزه تور آنتالیا,ارزان ترین نرخ تور آنتالیا,بهترین تور آنتالیا,مناسب ترین تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل هاستل آباد آنتالیا

این هتل یکی از هتل بسیار معروف تور آنتالیا نوروز 97آنتالیا می باشد.این هتل دارای 144 اتاق می باشد.گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال هتلتور آنتالیا بهار 97مقرون به صرفه هستند می توانند در این هتل اقامتی به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.کارکنان هتل 24تور آنتالیا زمستان 96ساعته آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور آنتالیا تور آنتالیا اسفند 96می باشد.امکانات هتل: کرایه دوچرخه, صبحانه در اتاق, رستوران, بار و باغ, خدمات تورها و رستوران

 با تور آنتالیا همراه شوید وتور آنتالیا فروردین 97 در این هتل لحظات خوشیتور آنتالیا دی 96 را سپری کنید و از منظره تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97زیبای باغ و دو چرخه تور آنتالیا بهمن 96سواری لذت ببرید.


هتل پاریس آنتالیا

از هتل های 3تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 ستاره ترکیه هتل پاریس آنتالیاست،کهتور آنتالیا نوروز 97 در فاصله 400 متریتور آنتالیا بهار 97 ساحل لارا وتور آنتالیا بهمن 96 3 کیلومتری فرودگاه آنتالیا می باشد.درتور آنتالیا بهار 97 هتل پاریس ارائه خدماتی مانند: اینترنت رایگان، اتاق های پاک،سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی،ورزش های آبی،سالن اسپا شامل ماساژ و آب گرم،استخر روباز، صرف خوراکی های محلی و سنتی، لاندری، کافی شاپ و.... در تور آنتالیا زمستان 96تمام اوقات شبانه روز در تور آنتالیا فروردین 97اختیار گردشگران تور آنتالیا می باشد.این امکانتور آنتالیا اسفند 96 برای مسافران تور آنتالیا که بتوانند تور آنتالیا دی 96ریلکس کنند و حمام آفتاب بگیرند،تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 نیز وجود دارد.


هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا،تور آنتالیا اسفند 96جزو هتل تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97های 3 ستاره آنتالیا به تور آنتالیا نوروز 97شمار می رود.تمامی اتاق ها تور آنتالیا بهار 97مجهز به امکانات رفاهیتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 مطلوب مانند تور آنتالیا بهار 97سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدونتور آنتالیا زمستان 96 سیگار،اینترنت رایگان،خدمات تور آنتالیا دی 96خانه داری،امکانات باربیکیو و خدمات خشکشویی می باشد.مسافران تور آنتالیا می توانندتور آنتالیا زمستان 96 از رستوران،ترانسفرتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 فرودگاه،ورزش های آبی،پارکینگتور آنتالیا بهمن 96 که هتل در اختیارشانتور آنتالیا فروردین 97 قرار داده بهره ببرند.

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

 


هتل کیوراک آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید می خواهید  اقمت گاهی تور آنتالیا نوروز 97با امکانات خوب و قیمت مناسبی داشته باشید این هتل یکی از بهترین انتخاب های شما می باشد. این هتل 3 ستاره در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و همچنین میتور آنتالیا زمستان 96 توانید به مراکز خرید دسترسی آسان پیدا کنید.از امکاناتی تور آنتالیا فروردین 97که در اینتور لحظه آخری آنتالیا هتل برای مسافران تور آنتالیا امکاناتی مثل لوازم بهداشتی داخل اتاق و تلویزیون و سیستم تهویه هوای مطبوع میز آرایش و اینترنت پرسرعت ماهواره و...خدمات می باشد. لازم به ذکر استتور آنتالیا اسفند 96 ساعت پذیرش در این هتل ازتور آنتالیا دی 96 ساعت 11 صبح  تا 2:30 بعد از تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97ظهر و تسویه کردن از ساعتتور آنتالیا بهمن 96 10صبح تا 12:30 می باشد.

 


هتل رویال سیتی آنتالیا

 هتل سه ستاره هتل رویال سیتی آنتالیا یکی از دنج ترینتور آنتالیا نوروز 97 و بهترین هتل های سه ستاره آنتالیا است تور آنتالیا اسفند 96این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل با امکانات خوب و فضای ساحلی و دلنشین یکی از هتل های مورد علاقه مسافران تور آنتالیا می باشد. در این هتل می توانید با کرایه دوچتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97رخه به گردش در اطراف ساحلتور آنتالیا زمستان 96زیبای آنتالیا بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه داده است شامل ،سونا ،حمام ترکی ،حمام آفتاب ،استخر در فضای باز ،سونا ،جکوزی ،ترانسفر فرودگاهیتور آنتالیا دی 96 ،روم سرویس ،خشک شویی ،تلویزیون تور آنتالیا چارتر،اینترنت ،بالکن ،لوازم بهداشتیتور آنتالیا بهمن 96 ،سیستم نرخ تور آنتالیاتهویه هوای مطبوع و... می باشد.

 




:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور آنتالیا,ارزان ترین نرخ تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا,نرخ ویژه تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره هتل آمارا وینگ ریزورت آنتالیا می باشدتور آنتالیا نوروز 97 این هتل دارای 312قیمت تور آنتالیا واحدا اتاق تور آنتالیا فروردین 97می باشد و دارای ساحلی به مسافت تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 125 متر استتور آنتالیا بهمن 96. مسافران تور آنتالیا و گردشگران می توانند بهترین تجربه سفر راآفر تور آنتالیادر طول اقامت در این هتل داشته باشند زیرا این هتل دارای کادر مجرب و امکانات کامل و خوب است و شرایط خوبی برای رفاه گردشگران خود فراهم آورده است. درتور آنتالیا دی 96 این هتل امکاناتی نظیر،سیستم تهویه هوای مطبوع ،تلویزیون ،ماهواره تور آنتالیا زمستان 96،اینترنت ،استخر ،سونا ،سالن تور آنتالیا اسفند 96بدنسازی ،جکوزی ،رستوران ،کافه ،روم سرویس ،ترانسفر تور آنتالیا بهار 97فرودگاهی ،مینی بار ،تراس و ... می باشد.


هتل ریکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا

هتل ریکسوس تکیروا در منطقه تکیروا آنتالیا در ناحیه تور آنتالیا نوروز 97ساحلی به نام فیروزه واقع شده است.اینتور آنتالیا اسفند 96 هتل با چشم اندازهای چشم گیر دارای 700 اتاق،سوئیت و ویلا می باشد.این هتل پنج ستاره با داشتن ساحل اختصاصی با متراژ 550 متر به همراه صندلی های آفتاب گیر اقامت راحتی تور آنتالیا فروردین 97را برای میهمانان تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97خود بوجود آورده است.تور آنتالیا زمستان 96در کنار این ساحل مسافران تور آنتالیا می توانند از سونا،جکوزی،استخر سرپوشیده،سالن ورزشی مجهز،زمین بازی کودکان،بولینگ،زمین تنیس،زمین والیبال و فوتبال،غواصی،سینما،یوگا،ایروبیک و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی بهره برده و اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری تور آنتالیا بهمن 96کنند.رستوران هتل با  ارائه و طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت تور آنتالیا دی 96بین المللی مانند،ترکی،اتور آنتالیا بهار 97یتالیایی،دریایی و تایلندی در هشت رستوران آماده تور آنتالیا فروردین 97پذیرایی از میهمانان هتل ریکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا می باشد.

هتل ریکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا


هتل الا کوالیتی آنتالیا

برای گذراندن ایامی خوش و به تور آنتالیا اسفند 96یاد ماندنی در ترکیه،هتلتور آنتالیا نوروز 97 الا کوالیتی آنتالیا بهترین گزینه می باشد.این هتل  با امکانات رفاهی عالی و منحصر بفرد جزو هتل های پنج ستاره ترکیه به شمار می رود.این هتل ساحلی با مساحت 11000 متر مربع در منطقه اسکله بلک واقع شده است.این هتلتور آنتالیا بهار 97 آنتالیا برنده جایزه بهترین هتل خانوادگی و ماه عسل در چند سال متمادی شده است.ساحل و پلاژ اختصاصی،اتاق خانه های دریاچه ای،پارک آبی مجهز به 4 سرسره آبی،استخر تور آنتالیا دی 96روباز و سرپوشیده،استخر و اتاق بازی کودکان،سالن اسکواش،صخره نوردی،آکروبات،مینیتور آنتالیا فروردین 97 فوتبال،واترپلو،اسکی روی آب،جت اسکی،قایق رانی،ورزشتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 های آبی،زمین گلف،والیبال ساحلی،سولاریوم، انواع ماساژ،خدمات نگهداری از کودکان و اجرای موسیقی زندهتور آنتالیا دی 96 تنها بخشی از امکانات تفریحیتور آنتالیا بهمن 96 ارائه شونده به مسافران تور آنتالیا می باشد.هتل الا کوالیتی دارای 9 رستوران که با طبخ غذاهای لذیذ و متنوع،برنده چند جایزه در فستیوال بین المللی آشپزخانه شدهتور آنتالیا زمستان 96 است.همچنین با داشتن انواع کافهتور آنتالیا اسفند 96 در مکان های مختلف هتل،راحتی تور آنتالیا دی 96بیشتری را برای میهمانان خود بوجود آورده است.

هتل الا کوالیتی آنتالیا

هتل الا کوالیتی آنتالیا


هتل کمر دریم آنتالیا

هتل دریم جزو هتل های چهار ستاره منطقه زیبای کمرتور آنتالیا نوروز 97 آنتالیا محسوب می تور آنتالیا اسفند 96شود.این هتل در دامنه ی کوه تاریخی المپوس واقع شده تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97است.گردشگران تور آنتالیا با طی کردن مسافتی اندک می توانند به جاذبه های گردشگری و تاریخی ترکیه دسترسی پیدا کنند.شما می توانید از استخر روباز،استخر سرپوشیده،زمین بازیتور آنتالیا زمستان 96 کودکان،سونا،جکوزی،ماساژ،مرکز تناسبتور آنتالیا بهمن 96 اندام،ساحل اختصاصی، باغ خصوصی و رستورانتور آنتالیا فروردین 97 های متنوع با طبخ غذاهایتور آنتالیا دی 96 متنوع بهرهتور آنتالیا بهار 97 برده و اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که تور آنتالیا نوروز 97در منطقه بلک واقع شده استتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 و آماده پذیراییتور آنتالیا بهار 97 از مهمانان و مسافران تور آنتالیا است. این هتل دارای امکاناتی مانند, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, حمام ترکی, حمام آفتاب, اتاقتور آنتالیا زمستان 96 ماساژ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, روم سرویس 24تور آنتالیا اسفند 96 ساعته, پذیرش 24 ساعته, سرویس دهی UALL, ترنسفر, شاتل, لاندری, خشکشویی, پارکینگ, کرایه اتومبیل, ساحل اختصاصی, فروشگاه, سینما, بار, رستوران, کافی تور آنتالیا دی 96شاپ, اینترنت و ... می باشد. هتل پورت تور آنتالیا بهمن 96نیچر با 600 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... در سال 2014تور آنتالیا فروردین 97 ساخته شد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامت داشته باشید.

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور آنتالیا,ارزان ترین نرخ تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا,نرخ ویژه تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار پارس خلیج کیش

بازار پارستور کیش فروردین 97 خلیج متشکل از یک طبقهتور کیش نوروز 97 و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است تور کیش زمستان 96و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه هایتور کیش دی 96 پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذاییتور لحظه آخری کیش و... مشغول فعالیت تور کیش اسفند 96می باشند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارایتور کیش تعطیلات فروردین 97 دو رستوران می باشد. آنچه کهتور کیش بهار 97 باعث جلب نظر مسافران تور کیش می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج


 

بازار چینی های کیش

 


بازار چینی های کیش در واقع دارای دو شعبهتور کیش نوروز 97 در این جزیره می باشد و تور کیش بهار 97آنچه که باعثتور کیش تعطیلات فروردین 97 جلب توجه گردشگران تور کیش می شود فروشندگان این بازارچه هستد همگی چینی می باشند. این بازارچه دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد , اولین شعبه آن در نزدکی بازار مرواریدتور کیش فروردین 97 قرار دارد که خیلی بزرگتور کیش اسفند 96 نمی باشد و اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است و شعبه دومتور کیش زمستان 96 آن در طبقه دوم بازار پانیذ واقع شده است. تمام کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد تور کیش بهمن 96به طور مستقیم از چین وارد شده است و این بازار برای آن دسته از مسافران تور کیش که می خواهند خریدی ارزانتور کیش بهار 97داشته باشند بسیار مناسب است. البته لازم به ذکر استتور کیش تعطیلات فروردین 97 که کالا و اجناس این بازار چینی علی رغم تنوع و قیمت ارزانی که دارند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند. کالاهای که در این بازار به فروش می رسدتور کیش دی 96
تور کیش بازار چینی ها


 

بازار مرجان کیش

بازار مزجان در یکی از سواحل زیبای شرقیتور کیش نوروز 97جزیره کیش واقع شده است که بیش از 200 متر مربع وسعت دارد. این بازار از شیک ترین بازارهای جزیره و در نزدیکی هتل سیمرغ , کوثر و شباویز می باشد. این بازار معماری تور کیش اسفند 96بسیار  زیبایی دارد و دارای 39 آب نما به ارتفاع 50 متر و 420 پروژکتور با رنگهای متفاوتتور کیش بهمن 96 می باشد که باعث زیباتر شدن این بازار و جلب توجه مسافران تور کیش شده است. بازار مرجان کیش متشکل از تور کیش تعطیلات فروردین 97260 واحد تجاری و اداری است که 134 واحد آن مشغول فعالیت در زمینه کیف و کفش , پوشاک , لواز مآرایشی و بهداشتی , لوازم خانگی و... می باشند. بازار مرجان کیش از سایر مراکز خرید و هتل ها تور کیش زمستان 96کی فاصله دارد اما قیمت کالاهای آن بسیار مناسب تور کیش تعطیلات فروردین 97است و همچنین به سواحل زیبای مرجان نزدیک می باشد و همین امر باعث شده است که این بازار طرفداران زیادی داشته باشد.این بازار دارای دو رستوران و کافه نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش می توانند پس از خرید به رستوران بروند و با نوش جان کردن غذای دلخواه خود خستگی شان را برطرف کنند. ساحل زیبا مرجانتور کیش فروردین 97 در پشت بازار تور کیش ارزانمرجان قرار دارد که مردم میتور کیش بهار 97 توانند از آن دیدن نمایند و از مناظر تور کیش دی 96سرسبز آن لذت ببرند.

تور کیش بازار مرجان


 

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوستور کیش فروردین 97 یکی از بازارهایتور کیش بهمن 96 خوب و قدیمی جزیرهتور کیش نوروز 97 کیش می باشد. اینتور کیش تعطیلات فروردین 97 بازار حدودا 15 تور کیش اسفند 96سال است که مشغول فعالیت می باشد. این بازار متشکل از دو طبقه و 310 غرفه است که بیشتر در زمینه لباس زنانه , مردانه و بچگانه فعالیت دارند که در طبقه اول قرار گرفته اند. در طبقه دوم آن اکثرا دفاتر اداری تور کیش بهار 97و بازرگانی وجود دارد. در بازار ونوستور کیش بهار 97 کافی شاپ وتور کیش قیمت مناسب رستوران نیز وجود دارد که مسافران عزیز تور کیش می توانند پس از خرید به رستوران رفته و غذای دلخواه خود را میل کنند و خستگی خود را برطرف نمایند. بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع تور کیش بهار 97شده است. مسافران تور کیش که به منظور خرید به این تور کیش زمستان 96جزیره رفته اندتور کیش دی 96 قطعا از بازار ونوس دیدن می نمایند.

 

تور کیش بازار ونوس


 

بازار پانیذ کیش

 

بازار پانیذ کیش در سال 1378 ساخته شده تور کیش بهمن 96و دارای نمایی زیبا و شیبشهتور کیش قیمت مناسب ای می باشد. زیر بنایتور کیش اسفند 96 این بازار ده هزار متر مربع می باشد و دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. بازار پانیذ بین بازار پردیس 1 , پردیس 2 و در نزدیکی مرکز تجاری کیش قرار گرفته است و همین امر باعث جلبتور کیش تعطیلات فروردین 97 توجه بسیاری از مسافران تور کیش شده است. علاوه بر این آنچه تور کیش نوروز 97که بازار پانیذ را زبان زد خاص و عام کرده قیمت مناسب و ارزان کالاهای خانگی است که در این بازار  عرضه می شود. بازار پانیذ متشکل از 183 غرفه است که در زمینهتور کیش فروردین 97 کیف , کفش , لوازم خانگی , وسایل آرایشی و بهداشتی , موبایل و... فعالیت می کنند. از دیگرتور کیش زمستان 96 امکانات این هتل داشتن رستوران , کافی شاپ و فست فود می باشد که مسافران تور کیش می توانند پس از خریدتور کیش بهار 97 در این بازار به رستوران یا کافی شاپ آن بروند و با نوش جان کردنتور کیش دی 96 غذای دلخواه خود تفریحشان را تکمیل کنند.

 

تور کیش بازار پانیذ

 

تور کیش بازار پانیذ

 

 

تور کیش بازار ونوس

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ارزان ترین نرخ تور کیش,بهترین تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,مناسب ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش متشکل از 4 طبقه است که در سال 1379 احداثتور کیش نوروز 97 شده است.این مرکز تجاری تور کیش بهار 97ز بزرگترین مراکز خرید جزیره زیبای کیشتور کیش قیمت ارزان می باشد که 479 غرفه در آن مشغول فعالیت می باشند. همچنین چند نمایندگی خارجی معتبر نیز در آن وجود دارد.مسافران تور کیش هر آنچه را که میتور کیش فروردین 97 خواهند می توانند درتور کیش بهمن 96 این مرکز تجاری تهیه نمایند. مرکز تجاریتور کیش دی 96 کیش دارای یک رستوران گردان , چندین کافی شاپ و فست فود می باشد. در این مرکز تجاری هر شب ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی برگزار می شود که به برندگان آن جایزه های نفیسی اهدا می شود.علاوه بر این ها آنچه باعث جلب توجه مسافران تور کیش می شود وسعت , نور پردازی داخلی و نمای این مرکز خریدتور کیش زمستان 96 می باشد. مسافران عزیز اگر بهتور کیش اسفند 96 کیش سفر کردید لذتتور کیش تعطیلات فروردین 97 خرید کردن در این مرکز تجاری را از دست ندهید.

تور کیش مرکزتجاری

 

تور کیش مرکزتجاری


 

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یکتور کیش فروردین 97 کیش از بازارهای بين المللي در حوزهتور کیش نوروز 97 خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیهتور کیش بهمن 96 نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و برتور کیش بهمن 96 اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تور کیش قیمت مناسبتهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که باتور کیش بهار 97 قیمت پایین و مناسب کالا ها تور کیش بهمن 96و اقلام خود را عرضه می کنند.تور کیش دی 96 آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف تور کیش زمستان 96, انواع مختل تور کیش تعطیلات فروردین 97تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تور کیش اسفند 96تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

 

تور کیش بازار پردیس یک کیش


 

مرکز خرید پادنا کیش

 

مرکز خرید پادنا یک بازار تور کیش دی 96محلی کیش تور کیش اسفند 96می باشد که در سال 1390 افتتاح گردیده است.تور کیش نوروز 97 این بازار در زمینه مبلمان و لوازم خانگی فعالیت دارد. این بازار به دلیل قیمت مناسب اجناس موردتور کیش فروردین 97 توجه شهروندان و مسافران تور کیش قرار گرفته است. ساختمان این مرکز دارای 52تور کیش بهار 97 واحد اداری و تجاری می باشد. از امکانات این بازار می توان به رستوران،تور کیش زمستان 96 پارکینگ و.... اشاره کرد. با رفتن به این مرکز از اجناس دیدن نمایند و لوازمتور کیش بهمن 96 مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا در میدان امیر کبیر کیش و روبهتور کیش اسفند 96 روی بازار مرواریدتور کیش بهمن 96 واقع شده است. این تور کیش نوروز 97مرکز خرید در زمینی به تور کیش فروردین 97مساحت 21000 متر مربع تور کیش بهار 97 ساخته شده است. این مرکز تجاری دارای 8 طبقه است که 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و.... می باشد این مرکز خرید از طبقات مختلفی تشکیل شده است که دارای بازار طلا، ساعت، پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم تور کیش تعطیلات فروردین 97ورزشی و.... می باشد. مسافران تور کیش می توانند از مرکز خرید سارینا 2 تور کیش زمستان 96کیش دتور کیش ارزانیدن فرمایند و وسایلتور کیش دی 96 مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش


مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا در میدان امیر کبیر کیش و روبه رویتور کیش تعطیلات فروردین 97 بازار مرواریدتور کیش نوروز 97 واقع شده است. این مرکزتور کیش دی 96 خرید در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  ساخته شده است. این مرکز تجاری دارای 8 طبقه است که 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و.... می باشد این مرکز خرید از طبقات مختلفیتور کیش بهار 97 تشکیل شده است که دارای بازار طلا، ساعت، پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازمتور کیش اسفند 96 خانگی، صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و.... می باشد. مسافران تور کیش می توانند از تور کیش فروردین 97مرکز خرید سارینا 2تور کیش زمستان 96 کیش دیدن تور کیش ارزانفرمایند و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش

 

 



:: برچسب‌ها: ارزان ترین تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش هتلی 3 ستاره در تور کیش نوروز 97جزیره است که تور کیش تعطیلات فروردین 97دارایتور کیش قیمت  امکانات خوبی است . تور کیش زمستان 96همچنین این هتل نزدیک به رستوران میرمهنا قرار دارد و در دسترس آسان برای میهمانان هتل می باشد . شما تور کیش قیمت روزمی توانید این هتل را باتور کیش بهار 97 قیمت مناسب رزرو کنید و سفرتور لحظه آخری کیش خوبی را با اقامت در هتل آبادگران کیش تجربه کنید . قابل تور کیش اسفند 96ذکر است که از تفریحات تور کیش که نزدیک به این هتلتور کیش بهمن 96 است می توان تور کیش دی 96پیست دوچرخه سواری کیش و اسکله تفریحی را نام برد.


هتل سالار کیش

هتل سالار کیش هتلی 2 ستارهتور کیش تعطیلات فروردین 97 در کیشتور کیش نوروز 97 می باشد تور کیش اسفند 96که در مجاورت تور کیش زمستان 96هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که بلیط تور کیشمجهز به امکانات لازم می باشد تور کیش فروردین 97مسافران تور کیش می توانند هتل سالار کیش را با قیمتتور کیش بهمن 96 مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را بهتور لحظه آخری کیش یادگار بگذارند. تور کیش دی 96شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.


هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که درتور کیش نوروز 97 جز هتل های ساحلیتور کیش زمستان 96 کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به تور لحظه آخری کیشدور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم استتور کیش تعطیلات فروردین 97 و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور کیش می باشد که تور کیش بهار 97می خواهند با خانواده خودتور کیش اسفند 96 سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در تور کیش بهمن 96ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین تور کیش بهار 97های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که اینتور کیش فروردین 97 هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ،تور کیش دی 96 چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیرختور کیش نوروز 97 کیش می باشد تور کیش زمستان 96که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که تور کیش فروردین 97این هتل نزدیک به ساحل تور کیش اسفند 96می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشدتور کیش دی 96 می توان بهتور کیش بهمن 96 مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش تور لحظه آخری کیشاشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، تور کیش تعطیلات فروردین 97اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان هایتور کیش بهار 97 عربی و انگلیسی مسلط می باشند .


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره تور کیش نوروز 97کیش می باشد تور کیش زمستان 96که فاصله آن تور کیش فروردین 97تا فرودگاه 10 دقیقهتور کیش اسفند 96 می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داریتور لحظه آخری کیش ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور کیش که با کودک خود سفر می کنندتور کیش بهمن 96می توانند از پارکتور کیش بهار 97 مخصوص کودکان اینتور کیش دی 96 هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور کیش این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل تور کیش تعطیلات فروردین 97که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به تور کیش اسفند 96بازار پاردیس 2 کیش 

 



:: برچسب‌ها: ارزان ترین تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,بهترین تور کیش,مناسبی ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مجموعه گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش تور کیش تعطیلات فروردین 97می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب تور کیش زمستان 96شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور کیش تور کیش نوروز 97با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

هنگامی که تندیس این تور کیش فروردین 97بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلیتور کیش تعطیلات فروردین 97 که بیشتر گردشگرانتور کیش بهمن 96 از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور کیش را به خودتور کیش دی 96 جلب می کند.

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شویدتور کیش اسفند 96 دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دستتور کیش بهار 97 ندهید.

 

 

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان


قایق های کف شیشه ای کیش

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از تور کیش زمستان 96ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیشتور کیش دی 96 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها تور کیش فروردین 97در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

این قایق ها در مسیر خود به سمت تور کیش نوروز 97مناطقیتور کیش تعطیلات فروردین 97 می روند که مرجان تور کیش بهمن 96و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیباییتور کیش اسفند 96 های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را ازتور کیش بهار 97 دست ندهید.

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای


لاک پشت های دریایی کیش

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی تور کیش تعطیلات فروردین 97در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانیدتور لحظه آخری کیش گونه های خاصی از آن ها راتور کیش نوروز 97 در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشتتور کیش زمستان 96 نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش تور کیش قیمت مناسبو صخره های ساحلی آنتور کیش بهار 97 به ویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن تور کیش بهمن 96می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تغذیه لاک پشت ها از عروس دریایی، اسفنج ها،تور کیش اسفند 96 لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و...می باشد. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند. این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند از مسافران تور کیش خواهشمندیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها همچنین تردد در زیستگاه آن ها، ریختن زباله در دریا، دست زدنتور کیش فروردین 97 یا برداشتن تخم لاک پشت ها،تور کیش دی 96 تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری نمایند.

 

لاک پشت های دریایی کیش

 

لاک پشت های دریایی کیش


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در تور کیش نوروز 97قست جنوب شرقیتور کیش تعطیلات فروردین 97 جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیتور کیش بهار 97ز قرار داد که شامل پینگ پنگ،تور کیش زمستان 96 پیست اسکیتتور کیش دی 96، مسیرهای پیاده روی، آبنما، سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به فضاییتور کیش بهمن 96 آرام برای پیاده روی هستندتور لحظه آخری کیش می توانندتور کیش اسفند 96 از این پارک دیدن کنند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش


پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلیتور کیش قیمت مناسب میرمهنا در قسمتتور کیش نوروز 97 شمال غربی جزیره کیش و ساحل تور لحظه آخری کیششمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارکتور کیش دی 96 دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد، تور کیش فروردین 97دارا بودن نمازخانه ساحلی، بازار عربها , بازار ماهی فروشی، کتابخانه عمومی، بوفه، چایخانه سنتی، پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش بهار 97تور کیش می توانند مدتی را در اینتور کیش اسفند 96 آلاچیق ها استراحت کنندتور کیش تعطیلات فروردین 97 و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظرتور کیش زمستان 96 گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

مسافرین عزیزی که علاقه مند به پیاده روی و تور کیش بهمن 96ماهیگیری هستند می توانند از این پارک دیدن کنند.

 

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 

پارک ساحلی میرمهنا کیش



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور کیش,آفر تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,ارزان ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های تور کیش نوروز 97ساحلی کیش به حسابتور کیش زمستان 96 می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور کیش می باشد کهتور کیش بهار 97 می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در تور کیش فروردین 97ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحیتور کیش تعطیلات فروردین 97 پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است کهتور کیش بهمن 96 این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور کیش می توان به پارکینگ ،تور کیش دی 96 رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.


هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی 5 ستاره تور کیش بهار 97در کیشتور کیش فروردین 97 می باشد کهتور کیش نوروز 97 در دست احداث است ، این هتل تور کیش بهمن 96دارای 2 بخش می باشد که یکی در دریا و دیگری در خشکی می باشد و از 130 ویلا ی 40 تا 60 متری تشکیل شده است.قابل توجه است که این این هتل دارای کف شیشه ای برای تماشای اعماق آب های خلیج فارس تور کیش دی 96می باشد که مسافران تور کیش می توانند ساعت ها بنشینندتور کیش زمستان 96 و نظاره گر دتور کیش تعطیلات فروردین 97ریا باشند . این هتل را سازمان محیطتور کیش اسفند 96 زیست نیز تایید کرده است . نمونه هتل ترنج کیش در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارد.


هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش هتلی 5 ستاره در تور کیش ارزانکیش می باشد کهتور کیش نوروز 97 در حال احداثتور کیش فروردین 97 است و تور کیش اسفند 96این هتل در جهت بهبود گردشگری در کیش ساخته می شود. این هتل دارای 15 طبقه می باشدتور کیش دی 96 که از لحاظ موقعیت مکانی در یکش از بهترین جاهای کیش قرار دارد و ازرتور کیش تعطیلات فروردین 97 امکاناتی که برای مسافران تور کیش در هتل پالاس کیش لحاظ شده است می توان به رستوران ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ ،تور کیش بهمن 96 کافی شاپ ، استخر روباز و . . . اشاره کرد . اگر شما قصد اقامت تور کیش بهار 97در این هتل را داشتید میتوانیدتور کیش زمستان 96 به میدان سیری - میدان داریوش بروید و اقامتی خوب را تجربه کنید.


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی 2 ستاره در جزیره کیشتور کیش بهار 97 می باشد که درتور کیش نوروز 97 خیابان رودکی قرارتور کیش فروردین 97 دارد و مورد بازسازی قرار گرفتهتور کیش اسفند 96 است . این هتل به بازار های پردیس 1 و 2 نزدیک می باشدتور کیش زمستان 96 و برای افرادی که قصد خرید اجناس مارک به صورت عمده را دارند به راحتیتور کیش قیمت می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. هتل دارای 60 اتاق مجهز به امکانات لازم برای مسافران تور کیش می باشد و همچنین فاصله هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد . فاصلهتور کیش بهمن 96 مجموعه پلاژ آقایان تا هتل آرا کیش بسیار کم می باشد و این مجموعه به آسانی قابل دسترسی می باشد . از امکانات این هتل می توان اینترنت ، سیستم تهویه ، کافی شاپ ، پارکینگ ، رستوران تور کیش دی 96، صندق امانات ، سفره خانهتور کیش تعطیلات فروردین 97 ، نمازخانه و . . . را نام برد. مسافران تور کیش با قیمتی مناسب می توانند هتل آرا کیش را رزرو کنند.

 


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش جز هتل های ارزان قیمت کیش می باشد کهتور کیش نوروز 97 این هتل تک ستاره است تور کیش اسفند 96و برای مسافرانی که می خواهند در هتل های ارزان و قیمت مناسب تور کیش قیمت ارزاناقامت داشته باشند مناسب است . هتل دارای اتاق های چهار و پنج تخته نیز می باشد و برای گردشگران تور کیش که برای رزرو هتل هزینه کمی را در نظر دارند ، گزینه خوبی است.هتل ققنوس کیش از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار دریا واقع شده است و دسترسی به بازار ها و مراکز خرید کیش برای میهمانان هتل به سادگی تمان پذیر است. شما می توانید با اقامتتور کیش دی 96 در هتل ققنوس کیش با کمترین هزینه بهترینتور کیش تعطیلات فروردین 97 سفر کیش خود را تجربهتور کیش بهمن 96 کنید و همچنینتور کیش زمستان 96 این هتل به اسکله تفریحی کیش نزدیک بوده و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به آنجا بروند.



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور کیش,آفر تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,ارزان ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ تور کیش نوروز 97ستاره تازه ساخت تور کیش بهار 97جزیره کیش است که تور کیش زمستان 96در حد هتل های 4 ستاره کیش به حسابتور کیش اسفند 96 می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای سکنا در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت هایتور کیش بهمن 96 مسافرتی قرار گرفته و امکاناتتور کیش فروردین 97 خوبی را نیزتور کیش تعطیلات فروردین 97 در اختیار تور کیش قیمت ارزانمسافرانش قرار می دهد.اگر قصد تور کیش دی 96سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما است.

هتل شایلی کیش


هتل خیام کیش

هتل یک ستاره خیام کیشتور کیش اسفند 96 یک هتل ویلایی است تور کیش نوروز 97که آماده پذیرایی از مهمانان تور تور کیش زمستان 96کیش می باشد. این هتل نزدیک بهتور کیش فروردین 97 اسکله تفریحی و ساحل می باشد که همین تور کیش فروردین 97امر موجب شده است که مسافران عزیز که علاقه ی زیادی به ساحل دارند این هتل را انتخاب می کنند. از طرفی این هتل به بازار مریم و ونوس هم نزدیکتور کیش دی 96 است. با انتخاب تورتور کیش بهمن 96 کیش امکان

اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور کیش فراهم می شود.


هتل دیدار کیش

هتل تور کیش فروردین 97دیدار کیش درتور کیش بهار 97 منطقه بومی و محلیتور کیش فروردین 97 جزیره کیشتور کیش نوروز 97 به نام صفین تور کیش فروردین 97بنا شده است و بهتور کیش بهمن 96 مسجد جامع کیشتور کیش تعطیلات فروردین 97 نیز نزدیک است و آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره کیش دور است اما دلیل مهمی که باعث انتخاب این هتل توسط گردشگران تور کیش می باشد نزدیکی آن به اسکله تفریحی میرمهنا تور کیش اسفند 96و همچنین ساحلتور کیش بهار 97 است. هتل تور کیش زمستان 96دیدار هتلی وابستهتور کیش بهار 97 به مخابراتتور کیش بهار 97 است که به تازگی به بهترین نحو بازسازی شده است. هتل دیدار سرویس هایی را برای رفت و آمد آسان مهمانان تور کیش به مرکز جزیره و خرید کردن و تفریح در نظرتور کیش بهمن 96 گرفته است. با انتخاب تور کیش برای سفر به اینتور کیش دی 96 جزیره دیدنی امکانتور کیش بهمن 96 اقامت

در این هتل برایتور کیش فروردین 97 شما و عزیزانتان فراهم می شود.

آدرس هتل دیدار کیش: جزیره کیش, صفین, بلوار نیایش, هتل یک ستاره دیدار.


هتل فارابی کیش

هتل 2 ستاره فارابیتور کیش تعطیلات فروردین 97 کیش در خیابان تور کیش فروردین 97سنایی آماده پذیراییتور کیش نوروز 97 از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیرتور کیش بهمن 96 رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, تور کیش تعطیلات فروردین 97کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش. فاصله هتل فارابی تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر 2 دقیقه می باشد. مسافران تور کیشتور کیش بهار 97 که قصد سفر به کیش راتور کیش دی 96دارند اقامت در هتل فارابی در لیست تور کیش اسفند 96هتل های کیش تور کیش زمستان 96قرار بدهند.


هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش از هتل های تکتور کیش دی 96 ستاره در جزیره کیشتور کیش نوروز 97 می باشد که میتوان با بهترین قیمت در اینتور کیش زمستان 96 هتل اتاق رزرو کنید ، این هتل گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش می باشند را پذیرا می باشد. با اینکه این هتل از مرکز شهر دور می باشد اما با وجود وسایل نقلیه موجود این مشکل نیز تور کیش بهمن 96برطرف شده است.هتل آسیا کیش برای مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب ارزان می باشند این هتل گزینه خوبی می باشد.هتل شامل 19 اتاق با 80 تخت می باشد که باتور کیش اسفند 96 محیطی آرام می توان سفری خوب را در آن گذراند.



:: برچسب‌ها: آفر تور کیش,ارزان ترین نرخ تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,بهترین نرخ تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش در منطقه بومی و محلیتور کیش نوروز 97 جزیره کیش به نام صفین بنا شده است و بهتور کیش زمستان 96 مسجد جامع کیش نیز نزدیک است و آماده پذیرایی تور کیش دی 96از شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره کیش دور است اما دلیل مهمی که باعث انتخاب این هتل توسط گردشگران تور کیش می باشد نزدیکی آن به اسکله تفریحی میرمهنا و همچنینتور کیش بهار 97 ساحل است. هتل دیدار هتلی وابسته به مخابرات تور کیش فروردین 97است که به تازگی به بهترین نحو بازسازی شده است. هتل دیدار سرویس هایی را برایتور کیش قیمت روز رفت و آمد آسان مهمانان تور کیش به مرکز جزیره و خرید کردن و تفریح در نظر گرفتهتور کیش اسفند 96 است. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره تور کیش تعطیلات فروردین 97دیدنی امکان اقامتتور کیش بهمن 96 در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود.

آدرس هتل دیدار کیش: جزیره کیش, صفین, بلوار نیایش, هتل یک ستاره دیدار.


هتل فارابی کیش

هتل 2 ستاره فارابی کیشتور کیش اسفند 96 در خیابان سنایی آمادهتور کیش نوروز 97 پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر تور کیش قیمت ارزانرستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه,تور کیش زمستان 96 چایخانه سنتیتور کیش بهار 97, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش. فاصله هتل فارابی تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر 2 دقیقه می باشد.تور کیش فروردین 97مسافران تور کیش کهتور کیش دی 96 قصد سفر به کیش را دارند اقامتتور کیش بهمن 96 در هتل فارابی درتور کیش تعطیلات فروردین 97 لیست هتل های کیش قرار بدهند.


 


هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت یکیتور کیش اسفند 96 از هتل های 2 ستارهتور کیش تعطیلات فروردین 97 کیش می باشد کهتور کیش نوروز 97 اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است و آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است تا گردشگران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنندتور کیش زمستان 96 رستوران شیشه ای روی آبی است که به تازگیتور کیش دی 96 افتتاح شده است. اگر قصد تور کیش بهمن 96سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید تا در این هتل اقامت داشته تور کیش بهار 97باشید و سفر خوشی را تجربه کنید.


هتل فرشتگان کیش

هتل یک ستاره فرشتگان کیشتور کیش قیمت خارج از محیط اصلی جزیره کیشتور کیش نوروز 97 واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافرانتور کیش فروردین 97 تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش که تور کیش بهمن 96قصد دارند در محیطی آرامتور کیش زمستان 96 و به دور از شلوغی شهر و دغدغه تعطیلات آرامش بخشی را سپری کنند هتل فرشتگان کیش بهترین انتخاب است. با انتخاب تور کیش دی 96تور کیش برای سفر به این جزیرهتور کیش اسفند 96 زیبا امکان اقامت درتور لحظه آخری کیش این هتل برای شما مهمانان تور کیش فراهم خواهد شدتور کیش تعطیلات فروردین 97 تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش تور کیش بهار 97در زمینتی به مساحت 3850تور کیش زمستان 96 متر مربع در تور کیش نوروز 97دو ساختمان مجزا با 3000 متر مربع آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت به بازار ها و مراکز تفریحی قرار دارد تا مسافران تور کیش راحت بتوانند خربد کنند و به تفریح بروند. تور کیش فروردین 97هتل دارای اتاق تور کیش بهمن 96های 2 خوابه و 3 خوابهتور کیش اسفند 96 می باشد و امکانات رفاهیتور کیش دی 96 مهمانان تور کیش را فراهم می کند تا از سفر خود به کیش با تور کیش لذت کافی را ببرند.



:: برچسب‌ها: مناسب ترین تور کیش,ارزان ترین تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,افر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سوئیت نوبنیاد کیش

سوئیت نوبنیاد کیش یک سوئیت دو خوابهتور کیش نوروز 97 بسیار شیک تور کیش زمستان 96و تمیز که دارای امکاناتیتور کیش بهار 97 نظیر میز بیلیارد, میز فوتبال دستی, مبله آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد این تور کیش بهمن 96سوئیت انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافران تور کیش است که چند خانواده با هم سفرتور کیش ارزان می کنند. با انتخاب تور کیش برای سفر امکان اقامتتور کیش قیمت روز در این سوئیت برایتور کیش اسفند 96 شما عزیزان فراهمتور کیش دی 96 خواهد شد.


برج میکا کیش

برج میکا با 3850 متر مربع مساحت, 15430تور کیش نوروز 97 متر مربع زیربنا, 650 متر مربعتور کیش زمستان 96 فضای سبزتور کیش بهار 97 و محوطه, در 15 طبقه با 107 واحد و در فاصله 150 متری دریا در روبروی پلاژ آقایان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این برج تور کیش بهمن 96یکی از برج های معروف مسکونی جزیرهتور کیش اسفند 96 کیش می باشد و در حال حاضر در تلاش است تا بتواندتور کیش اسفند 96 اقامتی بسیار راحت را برای تمامیتور کیش ارزان مسافران تور کیش فراهم آورد. در سفرتان با تور کیش امکان اقامت در این برج برای تور کیش دی 96شما عزیزان فراهم می شود تا در کنار عزیزانتان سفری خوش را تجربه کنید.


برج سارا کیش

برج سارا یکی از برج تور کیش اسفند 96های معروف جزیره کیشتور کیش نوروز 97 با 156 واحد مسکونی,تور کیش زمستان 96 در سه فاز, با زیر تور کیش بهمن 96بنای 25 هزار متر مربع, در شهرک صدف, فاز یک, خیابان خراسان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. اگر قصد سفر به کیش را دارید تور کیش اسفند 96ما به شماتور کیش فروردین 97 پیشنهاد می کنیم در اینتور کیش اسفند 96 برج بسیار لوکس و تور کیش دی 96مدرن اقامت داشته باشید تا بهترینتور کیش تعطیلات فروردین 97 سفر خود و خانوادتان را در سفر با تور کیش رقم بزنید.


برج مسکونی دنا کیش

برج دنا در روبروی بازار مرواریدتور کیش تعطیلات فروردین 97 کیش, در 16 طبقه با متراژ 12000 متر مربع, 100 واحد با متراژ های 75 تا 335 متری آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این برج تور کیش نوروز 97یکی از برج های مدرن جزیره کیشتور کیش زمستان 96 به شمتور کیش بهمن 96ار می رود که به صورت فول امکانات پذیرایی مهمانان جزیره کیش می باشد.اینتور کیش بهار 97 برج منحصر بفرد دارای امکاناتی چون: تراس های بزرگ،سالن های ورزشی مجهز،سنسورهایتور کیش قیمت هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت تور کیش دی 96در این برج برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری پر خاطره را در کنارتور کیش فروردین 97 خانواده و عزیزانتان سپری کنید.


هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب یکی از بهترین هتل هایتور کیش نوروز 97 4 ستاره کیش می باشد.تور کیش زمستان 96 این هتل در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است. امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، محوطه سزسبز، ترانسفر فرودگاهی رو.... اشاره کرد. اتاق های این هتل اکثرا رو به دریا تور کیش قیمت مناسبمی باشد که از امکاناتی مانند: تور کیش دی 96سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، مبلهتور کیش تعطیلات فروردین 97، تلویزیون و.... برخوردار است. مسافران تور کیش می توانند با اقامتتور کیش فروردین 97 در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور کیش,آفر تور کیش,نرخ ارزان تور کیش,ارزان ترین تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گرین پارک مرتر استانبول ترکیه

هتل گرین پارک مرتر استانبولتور ترکیه آنتالیا ترکیه یکی از هتل های پنج تور ترکیه نوروز 97ستاره ترکیه می باشد.این هتل در نزدیکیتور ترکیه بهمن 96 مرکز صنعت نساجی واقع شده است.امکانات  و خدمات رفاهی هتل شامل: رستوران و بار, سالن بدنسازی, تور ترکیه ارزانسونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, آرایشگاه, صرافی, پارکینگ, لاندری, اتاق بخار, شامل وسایل بدنسازی ، ماساژ درمانی ، حمام ، استخر روباز و سرپوشیده

می باشد.در این هتل دوتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 رستوران و دو کافه رستوران موجود می باشد که گردشگران تور ترکیه زمستان 96تور ترکیه می توانند غذاهای موردتور ترکیه بهار 97 علاقه خود را نوش جان نمایند.فاصله هتل تور ترکیه دی 96تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر می باشد.با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام و به یادماندنی را در این هتل 5 ستاره کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل گرین پارک مرتر استانبول ترکیه


هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن یکی از بهترین و تور ترکیه تعطیلات فروردین 97معروفترین هتل های 4 ستاره ترکیهتور ترکیه نوروز 97 می باشد و در مرکز شهرتور ترکیه بهمن 96 استانبول واقع می باشد.امکاناتی که این هتل به مسافران تور ترکیه خود ارائه می دهد: رستوران، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ،تور ترکیه اسفند 96 گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، محل مخصوصتور ترکیه دی 96 کشیدن سیگار ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، منطقه بدون سیگار ، کتابخانه، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده و ...

با تور ترکیه همراه شوید و در این هتل بسیار مقرون به صرفه لحظات خوب و خوشی را تور ترکیه زمستان 96کنار عزیزانتان سپری کنید.

 


هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در منطقه تاریخیتور ترکیه زمستان 96 استانبول واقع شدهتور ترکیه نوروز 97 است. هتل آکرا استانبول در سال 2009 ساخته شده است. این هتل دارای 30 اتاق می باشد. امکانات این هتل شامل: رستوران، آسانسور، گاو صندوق، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس، کپی و.... می باشد.تور ترکیه بهمن 96 این هتل تا ایستگاهتور ترکیه دی 96 قطار سیر کچی از هتلتور ترکیه اسفند 96 تنها 15 دقیقه زمان لازم است. مسافران تور ترکیه می توانند برایتور ترکیه فروردین 97 اقامت خود این هتل را انتخاب کنند.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه


هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینتر کنتیننتال تور ترکیه آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره تور ترکیه زمستان 96استانبول می باشد تور ترکیه نوروز 97که در مر کز شهرتور ترکیه بهار 97 استانبول واقع شده است و در چند قدمی از میدان تقسیم قرار دارد. داخل اتاق ها با دکوراسیون مدرن تزیین شده و تلویزیون لوازم بهداشتی و یخچال از امکاناتی می باشد که در اتاق این هتل می باشد. رستوران زعفران یکی از چندین رستوران های این هتل می باشد که با سرو غذاهای ترکی بین المللی از مسافران تور ترکیه خود پذیرایی می کند. تور ترکیه بهمن 96از امکانات ارائه شده توسطتور ترکیه دی 96 این هتل می توان سالن تور ترکیه اسفند 96ماساژ باشگاه بدنسارزی و سیستم تور ترکیه فروردین 97تهویه هوا روم سرویس و پذیرش 24 ساعته و ... را نام برد.


 هتل ماریوت استانبول

هتل ماریوت استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبولتور ترکیه نوروز 97 می باشد در این تور ترکیه بهار 97هتل 35 طبقه دارد و دکوراسیون مدرن این هتل به همراه کادر تعلیم دیده و مجرب و امکانات رفاهی مناسبی که برای  مسافران تور ترکیه و گردشگران تدارک دیده اند این هتل را به یکی از مشهور ترین اقامتگاه در میان مسافران تور ترکیه تبدیل کرده تور ترکیه زمستان 96است. این هتل در فاصله 4 کیلو متری مرکز خرید پروفیلو واقع شده است ودر فاصله 23نرخ ویژه تور ترکیه کیلو متری از فرودگاه آتاتورک واقع شده است. تمام اتاق ها در این هتل مجهز به سیستم تهویه هوای تور ترکیه بهمن 96مطبوع و مبلمان و تلویزیون و اینترنت و ماهواره و لوازم بهداشتی داخل حمام و سرویس بهداشتیتور ترکیه دی 96 و مینیتور ترکیه اسفند 96 بار می باشد. امکانات رفاهی در این هتل شامل ،ترانسفر تور ترکیه فروردین 97فرودگاهی ،روم سرویس ،رستوران ،کافه ،لاندری ،سالن بدن سازی ،استخر،سونا ،جکوزی ،سالن ماساژ،حمام ترکی ،تراس و ... می باشد.



:: برچسب‌ها: ارزان ترین تور ترکیه,بهترین تور ترکیه,مناسب ترین تور ترکیه,نرخ ارزان تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

این هتل از هتل های 5ستارهتور ترکیه فروردین 97 کوش آداسی می تور ترکیه نوروز 97باشد و در منطقه افسوس واقع شدهتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 است.به دلیل وجود پارک آبی بزرگ که دارای 26 سرسره می باشد جزء بهترین هتل ها می باشد.

از امکانات هتل:رستوران ,تور ترکیه دی 96 گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراستور ترکیه زمستان 96 , باغچه , بار , تهویه هوا , رستوران و  همچنین از امکانات رفاهی استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , سونا ,تور ترکیه اسفند 96 جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , بولینگ.

این هتل برای گردشگران تور ترکیه خود ترانسفر فرودگاهی رایگان تور ترکیه بهار 97در نظر گرفته است.فاصله اینتور ترکیه بهمن 96 هتل تا فردوگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 80 کیلومتر است.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا در کنار عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی


هتل کندی اونورا کوش آداسی ترکیه

هتل کندیتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 اونورا کوش آداسی تور ترکیه اسفند 96یکی از هتل های 5ستاره کوشتور ترکیه نوروز 97 آداسی میباشد که در موقعیت ساحلی بوده و در حاشیه ی مدیترانه قرار دارد.نمای کلی این هتل ساختمان و تور ترکیه زمستان 96بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره مند می باشد.پرسنل این هتل برخودی شایسته با گردشگران و میهمانان دارند.امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتیتور ترکیه آنتالیا مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره باتور ترکیه دی 96 کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکیتور ترکیه فروردین 97 ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل 5 ستاره کندی اونورا برای اقامتی بی عیبتور ترکیه بهار 97 و نقص است .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ باتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 نور مناسب و بالکن استبا می باشد تور ترکیه همراه شوید. تور ترکیه اقامتی دلنشین را برای شما میهمانانتور ترکیه فراهم می کند.

هتل کندی اونورا کوش آداسی ترکیه


هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5ستارهتور ترکیه فروردین 97 کوش آداسی می باشد.اینتور ترکیه نوروز 97 هتل با تور ترکیه بهمن 96امکانات کامل در ساحلی خصوصی در سلچوک قرار گرفته تور ترکیه تعطیلات فروردین 97و استخری متسط به همراهتور ترکیه بهار 97 باغات سبز و خرم دارد.این هتل برای کسانی که می خواهند از جاذبه ی ایفیسوس دیدن کنند 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.با تور ترکیه همراه شویدر تا از این جاذبه ی باستانیتور ترکیه زمستان 96  دیدن کنید.از جمله مهیمانان تور ترکیه که علاقمندند اتاق هایشان منظره ای رو به دریای اژه داشته باشند می توانند از قبلتور ترکیه دی 96 رزرو خود را انجام دهند. 

هتل افسوس پرنسس کوش آداسی ترکیه


هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه یکی از هتلتور ترکیه نوروز 97 های 5 ستاره ، هتل زیبا در تور ترکیه ارزانساحل دریای اژه شنا خصوصی و استخر فضای زیباست.ین هتل زیبا یکی از قدیمی ترین هتل های کوش اداسی بوده که در سال ۲۰۱۱ مورد بازسازی کلی قرار گرفته است این هتل  در دامنه کوه  واقع شده و  ساحل  اختصاصیتور ترکیه بهار 97 خود را دارد هتل ویستا هیل دارای۳۰۱ اتاق استاندارد، ۶ سوئیت کینگ و ۸سوئیت معولی است هتل ویستا هیل در فاصله تور ترکیه بهمن 96۸۰ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes (ازمیر) قرار دارد وتور ترکیه زمستان 96 خانه حضرت مریم در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

امکاناتتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 هتل ویستا هیل کوش آداسی:استخر روباز (فصلی)، باغ، تراس، تراس خورشید، زمین تنیس،تنیس روی میز، دارت، غواصی، امکانات ورزشی آب (درهتل)، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، منطقه ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (در تمام طول سال)، کارکنان سرگرمی

دو رستوران  خوب هتل یکی در محیط داخلی و دیگری در فضای بازی  هتل انواع غذاهای خوشمزه  شامل غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت بوفه در وعده های غذایی مختلف برای شما میهمانان تور ترکیه آماده می کنند در هتل ویستا  ۵ کافه تور ترکیه دی 96 درلابی، استخر، ساحل، مرکز تفریحی، تراس روی سقف در تمام تور ترکیه آنتالیاطول روز انواع نوشیدنی های شاد و خنک را برای شما میهمانانتور ترکیه اماده می کند.مرکز شهر کوش آداسی ۷ کیلومتر از هتل ویستا هیل قرار دارد  و فرودگاه  ازمیر عدنان ۱۰۰ کیلومتر از هتل  فاصله دارد.

هتل ویستا هیل کوش آداسی ترکیه اقامتیتور ترکیه فروردین 97 دلنشینی را برای شما میهمانان تور ترکیهتور ترکیه اسفند 96 آرزومند است. 

هتل ویستا هیل کوش آداسی


هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله (Adakule Hotel) کوش آداسی تور ترکیه بهار 97(۵ ستاره) یک هتلتور ترکیه نوروز 97 لوکس واقع در شمال کوش آداسی است این هتل درخلیجی زیبا و درتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه قرار گرفته و با تپه های سنگی شیبدار و درختان نخل عظیم احاطه شده است.در این هتل رستورانی بنام رستوران  اندلس نمونه هایی از غذاهایتور ترکیه بهمن 96 دریای اژه، ترکیه ای و جهانیتور ترکیه اسفند 96 را بهتور ترکیه زمستان 96 صورت بوفه برای میهمانان آماده میکند صبحانه بوفه نیز درآنادولو سرو می شود که در آن مهمانان تور ترکیه می توانند دریا را هنگام صرف صبحانه ببینند و لذت ببرند.با تور ترکیه همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظات تور ترکیه از تبریزخوشی را کنار تور ترکیه فروردین 97عزیزانتان سپری کنید.

هتل آداکوله کوش آداسی



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور ترکیه,مناسب ترین تور ترکیه,بهترین تور ترکیه,هتل ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آکوا فانتازی کوش آداسی

هتل آکوا فانتازی کوش آداسی یکی تور ترکیه نوروز 97از هتل های 5 تور ترکیه از اصفهانستاره کوش آداسی می باشدتور ترکیه بهار 97 این هتل در سال 2006 ساخته شده است مساحت این هتل دویست هزار متر مربع می باشد درتور ترکیه آذر 96 محوطه روبه روی این هتل یک پار ک آبی بسیار زرگ برایتور ترکیه زمستان 96 تفریح گردشگران و مسافران تور ترکیه ساخته شده است. ساحا خصوصی این هتل دارای 400 متر تور ترکیه تعطیلات فروردین 97مربع مساحت می باشد و گردشگران می توانند در این ساحل زیبا و لذت بخش تور ترکیه استانبولتفریح کرده و روز تور ترکیه بهمن 96خوبی راتجربه کنند. این هتلتور ترکیه اسفند 96 دارای 489 واحد اتاق می باشد. اماکانات این هتل می توان ،سیسیتم تهویه هوای مطبوع ،استخرسونا ،جکوزی ،سالن ماساژ،سالن بدن سازی ،روم سرویستور ترکیه دی 96 ،ترانسفر فرودگاهی ،خشک شویی ،مینی بار ،تراس ،لوازم بهداشتی آفر تور ترکیهداخل اتاق، اینترنت و ماهواره و ... می باشد.


هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز یکی تور ترکیه دی 96از بهترین وتور ترکیه نوروز 97 معروفترین هتل های 5 ستارهتور ترکیه بهار 97 ترکیه می باشد و در منطقه داوود لارتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 کوش آداسی واقع می باشد.این هتل دارای 436 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی عالیتور ترکیه زمستان 96 می باشد.در این هتل سه رستوران بسیار عالی موجود است که شما مسافران تور ترکیه می توانید درتور ترکیه آذر 96 رستوران اصلی ناها وتور ترکیه فروردین 97 شام و صبحانه را نوش جان نمایید اما در رستوران آلاکارتهتور ترکیه آذر 96 می توانید طعم غذاهای دریایی بسیار لذیذ و خوش طعمی را نوش جان نمایید.اسخر و سونا و حمامتور ترکیه بهمن 96 ترکی،سرسره آبی، مرکز تناسبتور ترکیه بهمن 96 اندام و ... از جملهتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 امکاناتی استتور ترکیه اسفند 96 که به مسافران تور ترکیه خود ارائه می دهد.

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه


هتل فنتاسیا دیلوکس کوش آداسی

هتل پنج ستاره هتل تور ترکیه بهمن 96فنتاسیا دیلوکس تور ترکیه نوروز 97کوش آداسی بسیارتور ترکیه دی 96 مجلل و باشکوه می باشد و درسال 1989 تاسیس شده است این هتل تور ترکیه آذر 96 دارای رستوران و کافی شاپ می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند انواع غذا های بین المللی و ترکی و نشیدنی و سالاد و دسر را سفارش دهند. ازتور ترکیه زمستان 96 امکانات این هتل استخر، تهویه هوایتور ترکیه اسفند 96 مطبوع ، اتاقتور ترکیه فروردین 97 ویژه معلولین، ریلکسیشن، تراس، باشگاه بیلیارد،تور ترکیه بهار 97 سالن ماساژ، اتاق ماه عسل و... می باشد.


هتل فانتاسیا کوش آداسی

هتل فانتاسیا کوش آداسی یکی ازتور ترکیه نوروز 97 هتل ها چهار ستارهتور ترکیه بهار 97 گوش آداسی  می باشد این هتل با کادری مجرب و امکانات کامل که دارد به یکی از هتل های محبوب در میان مسافران تور ترکیه تبدیل شده استتور ترکیه فروردین 97 این هتل دارای 270 اتاق می باشد. در این هتل تور ترکیه بهمن 96چندین رستوران کافه موجود می باشد که می توانید انواع غذا های تور ترکیه آذر 96ترکی و بین المللی وتور ترکیه بهار 97 دریایی نوشیدنی و سالاد و دسر ها را تور ترکیه زمستان 96سفارش دهید. امکانات که این هتل دارد شامل،سالن بدن سازی ،سیستم تور ترکیه اسفند 96تهویه هوای مطبوع ،ترانسفر تور ترکیه دی 96فرودگاهی ،پذیرش 24 ساعته ،استخر ،سونا،جکوزی ،روم سرویس،مینی بار و... می باشد.


هتل سی لایت در کوش اداسی

هتل سی لایت در کوش اداسی یکی ازتور ترکیه نوروز 97 هتل های 5 ستاره کوش آداسی و ترکیه می باشد در این هتل بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور ترکیه و گردشگران تدارک دیده شده است. این هتل در فاصله 5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است و یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می آید. این این هتل دارای ساحل اختصاصصی به مساحت 300 متا می باشد که شما می توانیدتور ترکیه زمستان 96 در این تور ترکیه آذر 96ساحل به تفریحات بسیاری بپردازید. داخل اتاق این هتل سیستمتور ترکیه اسفند 96 تهویه هوای مطبوع و مینی بار و اینترنت و ماهواره و تلویزیون موجود می باشد و از دیگر خدمات که این هتل فراهم کرده است می توان ترانسفر فرودگاهی ،تور ترکیه بهمن 96روم سرویس،خشکشویی،استخر،سونا ،تور ترکیه دی 96سالن ماساژ،پذیرش 24 ساعته و... را نام برد.

 



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور ترکیه,ارزان ترین تور ترکیه,نرخ ویژه تور ترکیه,مناسب ترین تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل کریستال استانبول ترکیه یکی از هتل هایتور ترکیه نوروز 97 5ستاره استانبولتور ترکیه اسفند 96 می باشد.نمای ساختمانی این هتل از سنگ مرمر تشکیل تور ترکیه فروردین 97شده است.این تور ترکیه بهمن 96هتل در نزدیکی میدان تقسیم می باشد.از امکانات هتل شامل استخرتور ترکیه بهمن 96 سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می باشد.تمیزی تور ترکیه بهمن 96و موقعیت مکانی هتل کریستال باعث متمایز بودن این هتل نسبت به هتلهای مشابه و هم قیمت در استانبول گردیده از گردشگران و میهمانان تور ترکیه زمستان 96در تور ترکیه  پذیرا می باشد.با تور ترکیه همراهتور ترکیه دی 96 شوید تا در این هتل لحظات خوشی ر ا سپری کنید. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکاناتتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 بالا هستید هتل کریستال اتور ترکیه کوش آداسیستانبول ترکیه انتخابتور ترکیه بهار 97 مناسبی است.

هتل کریستال استانبول ترکیه


هتل هیلتون استانبول ترکیه

این هتل در مرکز شهر استانبول واقع است طوری کهتور ترکیه نوروز 97 با میدان تقسیم 10دقیقه تور ترکیه بهار 97فاصله دارد.از ویژگی هایی که این هتل را منحصر تور ترکیه تعطیلات فروردین 97بفرد کرده است:استخر فضای باز و استخر سر پوشیده باغ سبز زیبا و حمام سنتی ترکی و 6رستوران و بار می باشد.اتاق های این هتل روشن و رو به باغ یا تنگه بسفر به شما ارائه می دهد.از دیگر ویژگی های اتاق های این هتل راحتی به سبک سنتی ترکی، پنجره هایتور ترکیه بهمن 96 بزرگ، نشیمنگاه تور ترکیه اسفند 96جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد.رستورانتور ترکیه دی 96 های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران تور ترکیه می باشد.باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل تور ترکیه بهمن 96هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی،تور ترکیه از تبریز 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.هتلتور ترکیه بهمن 96 هیلتون استانبول آماهتور ترکیه زمستان 96 پذیرایی ازتور ترکیه فروردین 97 شما مسافران تور ترکیه می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا بهترین خاطره را کنار عزیزانتان تجربه کنید. 

هتل هیلتون استانبول ترکیه


هتل الیت وورد استانبول ترکیه

هتل الیتتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 وورد استانبول یکی از هتل های 5ستاره تور ترکیه نوروز 97استانبول می باشد.هتل (Elite World)، در موقعیت مناسبی ،در چند قدمیتور ترکیه بهمن 96 میدان معروف "تقسیم" واقع و به میهمانان خود اتاق های راحت و امکانات متنوع رفاهیتور ترکیه بهار 97 را ارائه میکند.میهمانان تور ترکیه می توانند در این هتل از صرف انواعتور ترکیه زمستان 96 غذاهای ترکی و بین المللی در یکی از 6 رستوران و تریا واقع در هتل لذتتور ترکیه بهمن 96 ببرند.ازتور ترکیه اسفند 96 امکانات رفاهی تور ترکیه بهمن 96هتل میتوان به استخرتور ترکیه فروردین 97 سرپوشیده مجلل ،استخر کودکانتور ترکیه بهمن 96 ، سالن تناسب اندام ، حمام سنتی و ترکی اشاره کرد.

هتل الیت وورد استانبول ترکیه


هتل یورو پلازا استانبول ترکیه

این هتل یکی ازتور ترکیه تعطیلات فروردین 97 هتل هایتور ترکیه ارزان 4ستاره استانبولتور ترکیه اسفند 96 می باشد.این هتلتور ترکیه نوروز 97 نزدیک میدان تقسیم می باشد.از امکانات این هتل که برای شما مسافران تور ترکیه لازم به ذکر است:اتاقهای استاندارد،سوئیت،تور ترکیه زمستان 96اتاق خانوادگی،اتاقتور ترکیه بهمن 96ویژه معلولین وتور ترکیه بهمن 96 اتاق کانکت است.همه ی اتاق ها مجهز به تور ترکیه دی 96سیستم تهویه مطبوع،تلفن مستقیم تور ترکیه بهار 97در اتاقها و ... می باشد.با تور ترکیه همراه شوید تا در اینتور ترکیه فروردین 97 هتل لحظات تور ترکیه بهمن 96خوش وآرامی را سپری کنید.

هتل یورو پلازا استانبول ترکیه


 

هتل دیوان استانبول ترکیه

 

هتل دیوان استانبولتور ترکیه فروردین 97 ترکیه از هتل های 5ستاره ترکیهتور ترکیه نوروز 97 می باشد.این هتل در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد. از محل هتل تا محلات قدیمی شهر بوسیله ی تراموا تنها 20 دقیقه فاصله است.این هتل با نمای بسیار زیبا و اتاق هایی با چش انداز های بسیار زیبا تزئینتور ترکیه بهمن 96 شده اند.هتل دیوان یکی از هتل های معروف این منطقه است و اقامت فوق العاده ای را برای شما میهمانان تور ترکیه رقم خواهد زد.از امکانات این هتل :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, تور ترکیه تعطیلات فروردین 97صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویستور ترکیه اسفند 96 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال, رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی, تور ترکیه بهار 97ماساژ, سالن کنفرانس, حمام ترکی, محل نگهداری کودکان, صرافی, لاندری, سرویس ترانسفر, تور ترکیه زمستان 96پرستار کودک, بوفه صبحانه این هتل تا فرودگاه  21 کیلومتر فاصله دارد.هتل دیوان تور ترکیه دی 96استانبول آماده پذیرایی از شما میهمانان تور ترکیه می باشد و لحظات خوشی را برای تور ترکیه بهمن 96در کنارعزیزانتانتور ترکیه بهمن 96 آرزو مندست.

 

هتل دیوان استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور ترکیه ,ارزان ترین نرخ تور ترکیه,نرخ ویژه تور ترکیه,مناسب ترین تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

یکی از هتل های تور ترکیه تعطیلات فروردین 97معروف آنتالیا هتل توپکایی پالاستور ترکیه نوروز 97 می باشد. این هتل در ساحل لارا در کوندو قرار گرفته است. این هتل از 5 ساختمانتور ترکیه بهمن 96 مجزا و 908 اتاق تشکیل شده است. از امکانات این تور ترکیه اسفند 96هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، کافی نت، استخر سرباز و سر پوشیده تور ترکیه استانبولسشوار، فروشگاه، خدمات 24 ساعته در اتاق و... می باشد. تور ترکیه زمستان 96این هتل 20 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ این هتل برای مسافران تور ترکیه رایگان می باشد. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنیتور ترکیه دی 96 داشته باشند.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه


هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

کی از تور ترکیه تعطیلات فروردین 97هتل های خوب آنتالیا هتلتور ترکیه دی 96 کلاب سرا می باشد.تور ترکیه نوروز 97 این هتل در سال 1980 در شهر لارا ساخته است و در سال 2007 باز سازی شده است. تمامی اتاق ها لوکس و مجلل بوده که از امکاناتی مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تور ترکیه کوش آداسیمبله و... برخوردارتور ترکیه اسفند 96 است. سالن بدن سازی، زمین بازی مخصوص کودکان، تور ترکیه کوش آداسیحمام ترکی، استخر، آرایشگاه، فروشگاه، تور ترکیه کوش آداسیفکس و کپی و.... از دیگر امکانات رفاهی این هتل می باشد. این هتل از 5 رستوران و 7 کافه تشکیل شده استتور ترکیه زمستان 96 تا مسافران تور ترکیه بتوانندتور ترکیه دی 96 غذای مورد علاقه تور ترکیه بهمن 96خود را با بالاترینتور ترکیه کوش آداسی کیفیت میل کنند.

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه


هتل اورنج کانتی ریزورت کمر

هتل اورنج کانتی ریزورت کمریکی از هتل های 5تور ترکیه نوروز 97 ستاره آنتالیا می باشد طراحی ساختمان این هتل به سبک هلند قرن 16 می باشد این هتل در نزدیکی این هتل واقع شده است. در رستوران های این هتل غذا های ارگانیک سرو می شود. در این هتل یک استخرتور ترکیه بهار 97 به وسعت 5000 متر و یک استحر کم عمق برای کودکان موجود تور ترکیه زمستان 96می باشد. در این هتل امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مانند سالن ورزشی, انواع سرسره های آبی, مینی کلوب, کافی شاپ و لوازم بهداشتی در اتاق ها,تو ترکیه از مشهد سیستم هوای مطبوع و ... میباشد.تور ترکیه دی 96 فاصله این هتلتور ترکیه اسفند 96 تا فرودگاه 45 کیلومتر تور ترکیه بهمن 96می باشد. و تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله زمانی دارد.


هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

هتل 5 ستاره هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا یکی تور ترکیه نوروز 97از زیبا ترین  و مجلل ترینتور ترکیه بهمن 96 هتل های آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 250000 متر مربع بنا شده است. داخل اتاق ها مجهز به تلویزیون، میز آرایش و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی حمام به صورت جداگانهتور ترکیه زمستان 96 می باشد. این هتل در نزدیکی دروازه هادریان قرار دارد و در 50 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است . امکانات که دراین هتل برای مسافران تور ترکیه و میهمانان و گردشگران تور ترکیه دی 96تداراک دیده شده است مشامل مرکز آب گرم ،سالن بدن سازی،ترانسفر فرودگاهیتور ترکیه بهار 97، پذیرش 24 ساعته مسافران ، روم سرویس، سرو غذا داخل اتاق، تور لحظه آخری ترکیهسالن ماساژ، استخر ، سنا، جکوزی، تور ترکیه فروردین 97سرسره آبی می باشد.

 


هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا یکی از مجلل ترین تور ترکیه نوروز 97هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد این هتلتور ترکیه بهمن 96 در منطقه لارا در سال 2013 تاسیس شده است. این هتل دارای دو ساختمان می باشد که به یک شکل طراحی شده اند ساحل اختصاصی این هتل 30 هزار متر مربع می باشد و در فاصله 330 از هتل می باشد. در این هتل رستوران های ایتالیایی و آسیایی و ترکی برای پذیرایی از مسافران تور ترکیه موجود می باشد.تور ترکیه دی 96 برای گردشگرانیتور ترکیه زمستان 96 که قصد گذراندن یک عصر رمانتیکتور ترکیه فروردین 97 در یک کافه دنج و آرام  را دارند می توانند از کافه های این هتل استفاده کنند.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

یکی از هتل های تور ترکیه تعطیلات فروردین 97معروف آنتالیا هتل توپکایی پالاستور ترکیه نوروز 97 می باشد. این هتل در ساحل لارا در کوندو قرار گرفته است. این هتل از 5 ساختمانتور ترکیه بهمن 96 مجزا و 908 اتاق تشکیل شده است. از امکانات این تور ترکیه اسفند 96هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، کافی نت، استخر سرباز و سر پوشیده تور ترکیه استانبولسشوار، فروشگاه، خدمات 24 ساعته در اتاق و... می باشد. تور ترکیه زمستان 96این هتل 20 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ این هتل برای مسافران تور ترکیه رایگان می باشد. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنیتور ترکیه دی 96 داشته باشند.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه


هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

کی از تور ترکیه تعطیلات فروردین 97هتل های خوب آنتالیا هتلتور ترکیه دی 96 کلاب سرا می باشد.تور ترکیه نوروز 97 این هتل در سال 1980 در شهر لارا ساخته است و در سال 2007 باز سازی شده است. تمامی اتاق ها لوکس و مجلل بوده که از امکاناتی مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تور ترکیه کوش آداسیمبله و... برخوردارتور ترکیه اسفند 96 است. سالن بدن سازی، زمین بازی مخصوص کودکان، تور ترکیه کوش آداسیحمام ترکی، استخر، آرایشگاه، فروشگاه، تور ترکیه کوش آداسیفکس و کپی و.... از دیگر امکانات رفاهی این هتل می باشد. این هتل از 5 رستوران و 7 کافه تشکیل شده استتور ترکیه زمستان 96 تا مسافران تور ترکیه بتوانندتور ترکیه دی 96 غذای مورد علاقه تور ترکیه بهمن 96خود را با بالاترینتور ترکیه کوش آداسی کیفیت میل کنند.

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه


هتل اورنج کانتی ریزورت کمر

هتل اورنج کانتی ریزورت کمریکی از هتل های 5تور ترکیه نوروز 97 ستاره آنتالیا می باشد طراحی ساختمان این هتل به سبک هلند قرن 16 می باشد این هتل در نزدیکی این هتل واقع شده است. در رستوران های این هتل غذا های ارگانیک سرو می شود. در این هتل یک استخرتور ترکیه بهار 97 به وسعت 5000 متر و یک استحر کم عمق برای کودکان موجود تور ترکیه زمستان 96می باشد. در این هتل امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مانند سالن ورزشی, انواع سرسره های آبی, مینی کلوب, کافی شاپ و لوازم بهداشتی در اتاق ها,تو ترکیه از مشهد سیستم هوای مطبوع و ... میباشد.تور ترکیه دی 96 فاصله این هتلتور ترکیه اسفند 96 تا فرودگاه 45 کیلومتر تور ترکیه بهمن 96می باشد. و تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله زمانی دارد.


هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

هتل 5 ستاره هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا یکی تور ترکیه نوروز 97از زیبا ترین  و مجلل ترینتور ترکیه بهمن 96 هتل های آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 250000 متر مربع بنا شده است. داخل اتاق ها مجهز به تلویزیون، میز آرایش و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی حمام به صورت جداگانهتور ترکیه زمستان 96 می باشد. این هتل در نزدیکی دروازه هادریان قرار دارد و در 50 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است . امکانات که دراین هتل برای مسافران تور ترکیه و میهمانان و گردشگران تور ترکیه دی 96تداراک دیده شده است مشامل مرکز آب گرم ،سالن بدن سازی،ترانسفر فرودگاهیتور ترکیه بهار 97، پذیرش 24 ساعته مسافران ، روم سرویس، سرو غذا داخل اتاق، تور لحظه آخری ترکیهسالن ماساژ، استخر ، سنا، جکوزی، تور ترکیه فروردین 97سرسره آبی می باشد.

 


هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا یکی از مجلل ترین تور ترکیه نوروز 97هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد این هتلتور ترکیه بهمن 96 در منطقه لارا در سال 2013 تاسیس شده است. این هتل دارای دو ساختمان می باشد که به یک شکل طراحی شده اند ساحل اختصاصی این هتل 30 هزار متر مربع می باشد و در فاصله 330 از هتل می باشد. در این هتل رستوران های ایتالیایی و آسیایی و ترکی برای پذیرایی از مسافران تور ترکیه موجود می باشد.تور ترکیه دی 96 برای گردشگرانیتور ترکیه زمستان 96 که قصد گذراندن یک عصر رمانتیکتور ترکیه فروردین 97 در یک کافه دنج و آرام  را دارند می توانند از کافه های این هتل استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: نرخ ارزان تور ترکیه ,ارزان ترین نرخ تور ترکیه,نرخ ویژه تور ترکیه,مناسب ترین تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()